Czarne w kropki :)


Witajcie
Post szybki i krótki, ponieważ czekam na gości :) Międzyczasie pomalowałam sobie pazurki, które wyjątkowo przypadły mi do gustu. Użyłam zwykłych lakierów kupionych w sklepie chińskim każdy po 3 zł.



Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda to połączenie zapraszam :)










I jak Wam się podoba? 
Dodam, że wszystko długo schnie bo jednak są to trzy warstwy lakieru (dwie czarnego i jedna z drobinkami)

Już niedługo post o farbie Color Mask, ponieważ, włosy już pomalowane :)

Pozdrawiam
Iza

9 komentarzy :

  1. Dla mnie bomba :)
    Nie przepadam za czarnymi lakierami, ale w tym połączeniu bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Ja też malowałam na blond nr farby 1010 :) postaram się napisać jutro ale nie obiecuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no cholera jasna co się dzieje z tymi komentarzami biorę ,,opublikuj,, a mi się kasują to już nie pierwsza taka sytuacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia M napisała...,,Paznokcie jak zwykle mi się podobają- masz do nich talent kochana! A jestem ciekawa co myślisz o farbie color mask, ja kiedy farbowałam włosy (co prawda na blond) farbowałam właśnie nią i byłam zadowolona. ,,......

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wygląda super! Kolor czarny jest kolorem wymagającym, a Ciebie wygląda zadziwiająco dobrze - pasuje Twoim dłoniom. Ja z czarnymi wyglądam okropnie, ale próbuję cały czas :D. Top wmasował się w ten czarny klimat idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny jest ten czarny ,podoba mi sie.


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka