Dłonie i stopy - kremy Balea


Witajcie

Dzisiaj będzie krótki wpis dotyczący dwóch kremów z firmy BALEA.





Na pierwszy ogień idzie intensywnie nawilżający krem do stóp.
Nadmienię, że nie znam języka niemieckiego dlatego musiałam się wspomóc opisami produktów, które znajdowały się na stronach internetowych (sklepów)
Tak wiec, w/w produkt zawiera olejki i witaminy, regeneruje oraz głęboko nawilża nasze stopy, które stają się miękkie i gładkie.
Krem dosyć szybko się wchłania, ma przyjemny, delikatny zapach. Uważam, że jest naprawdę bardzo dobry i jestem z niego zadowolona :)
Pojemność 100 ml
Skład:

Intensywnie nawilżający balsam do rąk z olejkiem arganowym i masłem Shea. Zawiera również Penthenol, który regeneruje zniszczoną skórę rąk. Masło Shea znane jest z głębokiego nawilżania, a olej arganowy i witamina E zapobiega zmarszczkom oraz chroni nasze dłonie przed wolnymi rodnikami.
Balsam szybko się wchłania, ma delikatny słodki zapach. Posiada bardzo praktyczny dozownik co ułatwia nam aplikację. Doskonale sprawdził się zimą gdy miałam mocno wysuszoną skórę.
Pojemność 300 ml


Skład:
AQUA - GLYCERIN - CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER - ETHYLHEXYL STEARATE - CETEARYL ALCOHOL - GLYCERYL STEARATE SE - PHENOXYETHANOL - PANTHENOL - GLYCERYL STEARATE CITRATE - HYDROGENATED OLIVE OIL - ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL - ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER - METHYLPARABEN - PARFUM -ETHYLPARABEN - SODIUM HYDROXIDE - COPERNICIA CERIFERA CERA - LINALOOL - CITRONELLOL - LIMONENE - COUMARIN - ALPHA-ISOMETHYL IONONE - CI 15985 - CI 28440 - CI 47005

Przygotowuję również post o produktach do oczyszczania twarzy z tej samej firmy, więc jeśli jesteście ciekawe zapraszam niedługo się pojawi  :)

Pozdrawiam
Iza

2 komentarze :

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam dostępu do tych produktów:) Gdyby wprowadzili je stacjonarnie do Polski to byłby istny szał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka