Klejąca sprawa czyli rozjaśnianie włosów miodem :)


Witajcie
Dzisiaj przychodzę do Was z miodem :), a dokładniej chciałam się podzielić moimi wrażeniami dotyczącymi rozjaśniania włosów tym produktem bądź co bądź spożywczym.

Źródło internet

Nie od dziś miód doskonale znany jest ze swoich właściwości zdrowotnych, wzmacnia serce, koi nerwy, ożywia mózg, goi rany. Ma właściwości antybakteryjne - Niektóre gatunki miodu zabijają te bakterie, którym nie dają rady współczesne antybiotyki.

Stosowany jest również w kosmetyce, nakładany np na spierzchnięte usta czy na twarz jako maseczka głęboko oczyszczająca (zwalczająca pryszcze)

Jednak ja postanowiłam użyć miodku do rozjaśnienia włosów :)

W zeszłym roku jakoś chyba na jesieni miałam chwilowe zaćmienie i z pięknego blondu przefarbowałam się na brąz, ten kolor podobał mi się jakoś przez tydzień :) i już zatęskniłam za jasnymi włosami.
Wiedziałam, że będę musiała użyć rozjaśniacza aby ściągnąć ten kolor, ale zanim to nastąpiło w ruch poszedł miód i tak przez jakiś tydzień mazałam mim włosy :) z efektu byłam zadowolona, ponieważ pojawiły się na nich piękne złote refleksy.

Miodu dodawałam również do masek domowej roboty np bananowej.

Jak wiecie niedawno malowałam włosy farbą Color Mask, lecz blondy mają to do siebie, że dosyć szybko ,,schodzą,, tak samo zdarzyło się w moim przypadku, nie chciałam jednak ich znowu katować i zaczekać, z ich malowaniem do wakacji.


Wtedy przypomniałam sobie o miodzie, przecież tak ładnie rozjaśnił mi ciemne włosy.
Przygotowałam więc miksturę jak poprzednio, czyli do miseczki wlałam trochę szamponu do włosów i  miodu. Nie powiem Wam dokładnie ile czego bo wlewam na ,,oko,, jednak miodu było zawsze więcej.
Otrzymaną mieszankę nałożyłam na włosy, przykryłam czepkiem foliowym, zawinęłam ręcznikiem i tak chodziłam przez co najmniej cztery godziny. Na drugi dzień powtórzyłam tę czynność. 

Nie byłam pewna czy na moje bądź co bądź w miarę jasne włosy miód zadziała jak w przypadku ciemnych. Czy da to jakikolwiek efekt?
Powiem Wam jedno oj dało efekt i to jaki!

Proszę oto zdjęcia przed aplikacją miodu.




A tu już po:
Zdjęcia robiłam w różnych pomieszczeniach w domu przy oknie, ponieważ wewnątrz mam dosyć ciemno ( ciągle włączał się flash, który przekłamywał kolor :)
Pokój (parter)



W kuchni :

Oraz pięterko :)



No i ja w prawie w pełnej okazałości he he

Jak robiłam zdjęcia na górze to zaświeciło słoneczko :) Dlatego taka poświata :)

Efekt totalnie mnie zaskoczył, pozytywnie oczywiście, nie sądziłam, że aż tak zadziała na moje włosy. Poza  rozjaśnieniem są one mięciutkie, błyszczące i mega nawilżone. Postanowiłam już nie rozstawać się z miodem i zawsze będzie w moim domu.
Mam zamiar w niedzielę jeszcze raz go zastosować :)

Co sądzicie o efekcie? Stosowałyście może miód do rozjaśniania włosów?

Pozdrawiam
Iza

9 komentarzy :

  1. wow fajny sposób i efekt też zauważalny !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nakładałam miód na ciemne włosy i też ładny dawało efekt, nie sądziłam nawet, że ruszy farbowane włosy, a jednak moje bardzo dobrze ,,dogadują,, się z miodkiem :)

      Usuń
  2. Kochana! Musze koniecznie wypróbować miodu do rozjaśnienia mojego naturalnego odrostu! :) może i u mnie rozjaśni włosy :) Masz prześliczne włosy :) A jakie ładne niebieskie oczka masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj tylko pamiętaj miodu wlewaj zawsze więcej i trzeba długo trzymać niestety. Kurczę jeszcze żeby te włosy rosły tak ze trzy cm miesięcznie :) :) ale by było fajnie. A niebieskie oczy to po tatusiu hi hi.

      Usuń
  3. Podrosły Ci włosy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ja mam wrażenie, że nic się nie ruszyły, może przez to, że te końcówki tak mi się wywijają.

      Usuń
  4. Dziękuje za polecenie tego sposobu :) oczywiście chętnie spróbuje żeby choć troche mieć jaśniejsze włosy :)
    Pozdrawiam :)
    http://wampirkowy-skarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, zawsze doradzę jak tylko będę mogła :) A miodek naprawdę rozjaśnia tylko jak masz ciemniejsze włosy to będzie tak na złoto bardziej :)

      Usuń
    2. No właśnie mam ciemniejsze :) ale właśnie nałożyłam maseczke na włosy i czekam te 4 godzinki żeby zobaczyć efekt :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka