Mocne i zdrowe paznokcie

Witajcie

Do napisania tego posta natchnęła mnie Kasia.M pisząc w jednym z komentarzy, że mam ładne zdrowe paznokcie :) Dziękuję Kasiu za komplement tym bardziej że, niczego szczególnego nie stosuję aby takie były. Podstawowymi produktami jakich używam to krem do rąk Balea, o którym pisałam tutaj, oraz dwie odżywki. O pierwszej również już pisałam w poście grudniowym, więc przyszedł czas przedstawić tę drugą.

Jest nią  TURBO GROWTH  firmy Pierre Rene

 Odżywka zapewnia maksymalny wzrost płytki paznokcia. Idealna dla słabych, wolno rosnących paznokci. Stosowana regularnie zapewnia ekstremalny wzrost płytki. Dodatkowo zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się paznokci. 
Zawiera ekstrakt z alg, pokrzywy, kasztanowca, olejek jojoby, witaminy i filtry UV. Może być stosowana jako baza pod lakier.

Jestem zadowolona z tego produktu, paznokcie rosną szybciej to fakt ale nie ekstremalnie :), natomiast zdecydowanie wzmacnia już nie wiem co to są rozdwajające się paznokcie :)
Odżywkę nakładam przeważnie pod lakier czasami samą.







Jak widać za załączonych zdjęciach mam bardzo suche skórki w okół paznokci, ciągle je czymś smaruję, a i tak są brzydkie. :(
Bardzo dobrym sposobem na takie suche, popękane skórki jest moczenie ich ok 15 min dziennie w ciepłym oleju migdałowym bądź rycynowym ale powiem szczerze, że mi się nie chce siedzieć tyle czasu bo zawsze mam coś do zrobienia :)
Może znacie jakiś inny sposób na takie sucharki ?

Pozdrawiam
Iza

6 komentarzy :

  1. Ja dosłownie przedwczoraj zakupiłam słynną odżywkę NailTek i jestem ciekawa jej działania ;-) Masz bardzo ładny kształt paznokci :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D o poczytam sobie o tej odżywce NailTek bo nie słyszałam o niej chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana a powiedz mi gdzie ją kupiłaś? I za ile? Na prawdę masz ładne pazurki! :) U mnie regenerum do paznokci totalnie się nie sprawdziło i od wczoraj maluje paznokcie odzywką luxury paris 9w1. Zobaczymy jak się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie 9w1 pomaga, ale gdzie ją kupić? Kupiłam raz w Biedronce,a co dalej :(

      Usuń
  4. Kasiu kupiłam ją w osiedlowej drogerii kosztowała coś ok 11, 99 albo 12,99 zł nie pamiętam dokładnie. Daj znać jak się sprawdziła ta 9w1 oki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo pomogła ta "biedronkowa" odżywka 9 w 1. Poważnie. 4 miesiące smarowania i moje biedne rozdwajające się paznokcie, łamiące się przy byle czynności stały się fajnymi, twardymi pazurami. wreszcie mam paznokcie. Wreszcie mogę je pomalować kolorowym lakierem. Chętnie kupiłabym tę odzywkę "na zapas", ale już jej nie ma. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka