Moje trzy nowe perełki :)


Witajcie
Chciałam się zwyczajnie w świecie pochwalić moimi nowymi butami :) Tak wiem mam ich już bardzo dużo ale jak to się mówi ,,od przybytku głowa nie boli,, :)


Źródło internet




Jedne kupiłam sobie sama, a dwie kolejne sprezentował mi mój mąż i tu należy mu się wielkie uznanie bo poszedł do sklepu sam i  także sam wybierał dane modele!
Jestem w dużym szoku jak piękne wybrał buciki dla swojej żony :) doszłam więc do wniosku, iż wcześniejsze jego wymówki typu:
,,Kochanie nie umiem kupować Ci prezentów bo nie wiem czy będą się Tobie podobały,, wynikały z czystego lenistwa mojego ukochanego, bo lepiej dać gotówkę niż troszeczkę się postarać i samemu coś wykombinować :)
Ale teraz już nie ma zmiłuj :) Bo zobaczyłam, że moje kochanie ma świetny gust i nie odpuszczę :)

Dobra koniec tego gadania czas na zdjęcia.






Te poniżej kupiłam sama.




I co sądzicie mam męża teraz męczyć aby kupował mi buty ?
A i jeszcze jedno, zgadnijcie, w których butach miałabym najczęściej chodzić, a ściślej rzecz ujmując, w których On chciałby mnie najczęściej oglądać :) :) :) ?
Pozdrawiam
Iza

7 komentarzy :

  1. O Boże ale cudeńka! Szczególnie sandałki! Zakochałam się! Tez chcę takie! Świetny gust ma Twój mąż. Wszystkie buty zreszta są świetne.
    Ps. Bardzo ładne zdjęcie! Śliczna z Cb dziewczyna i słodkiego masz synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć mężowi to Ci kupi ale będzie w Polsce dopiero w połowie lipca :( Synek słodki ale łobuz jak nie wiem co i dziękuję Ci za komplement ale już nie taka dziewczyna ze mnie bo 13 lipca będę miała 31 lat :(

      Usuń
    2. 31 lat? To młoda dupa jesteś, nie dołuj się. Dziewczyna jak malowana :) Przynajmniej do 40-stki :D

      Usuń
    3. Podobno kobieta jak wino im starsza tym lepsza he he Zobaczymy :)

      Usuń
  2. jak to mężczyźni wolą kobiety w wysokich obcasach,ale myślę że tym razem byłyby te buty na koturnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woli mnie w szpilkach he he tak jak piszesz jak większość facetów :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka