Różowy jak cukiereczek i żółty jak banan.....


Witajcie
Ostatnio nic nie pisałam bo miałam zwyczajnego lenia, było tak cieplutko, słoneczko pięknie świeciło. Wygrzewając się stwierdziłam, że pomaluję sobie paznokcie tak na świeżym powietrzu, synek bawił się w piaskownicy zajęty bardzo budowaniem zamku miałam, więc chwilę dla siebie.Padło na kolor różowy, a co lato idzie można sobie zaszaleć. To było jakoś w piątek, a niżej napiszę Wam jak to sobie pomalowałam pazurki dzisiaj na bananowo :)






W swoich lakierowych zbiorach znalazłam lakier firmy Softer nr 11, jego cena to 5-7 zł ten kolor kupiłam jakoś rok temu i powiem, że już się bałam, iż będzie do wyrzucenia, ale nie nadal był w świetnym stanie (nie było gluta w środku he he) Za to zaczął mi odpryskiwać na drugi dzień wieczorem :(

Więc jeden dzień mogłam nacieszyć się paznokciami jak cukiereczki :)




Dzisiaj rano, a dokładniej o czwartej obudził mnie niesamowity huk, wstałam z łóżka jak poparzona, co się okazało była sobie burza i pioruny tak waliły jak jakieś bomby. Mieszkam sobie na Mazurach i przez ulicę mam jezioro i jak mi Teść tłumaczył kiedyś ,,woda przyciąga pioruny,, :)
Ale mniejsza z tymi piorunami ja już zasnąć nie mogłam i co tu robić?
Myślę sobie synuś w najlepsze chrapie to mama pomaluje paznokcie, no wiem przesada o czwartej rano robić takie rzeczy ale cóż :)

Lakier kupiony na bazarku za jakieś 8 zł jak swojego czasu byłam u męża za granicą.

Proszę, a o to efekty:




To tyle jeśli chodzi o moje pazurki, chyba dzisiaj poświęcę też trochę czasu na włosy.... pogoda się lekko popsuła, więc jest okazja :)

Pozdrawiam
Iza

6 komentarzy :

  1. Jakie śliczne, jednak drugi wiele bardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ten różowy miałam tylko jeden dzień na paznokciach bo na drugi już zmyłam (zaczął odpryskiwać). Ten żółty na pewno zagości na dłużej :)

      Usuń
  2. oba kolory są śliczne,i fajnie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja zauważyłam ostatnio, że niektóre kolory ładniej wyglądają na krótkich paznokciach, bo jak pomalowałam czerwonym to wyglądałam jak jakaś czarownica ze szponami hi hi albo to jakieś moje dziwne wymysły :D

      Usuń
  3. Ale ja Ci zazdroszcze tak ładnych pazurków! Nawet nie masz pojęcia jak! A co do lakierów to oba kolory mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wiesz tak szczerze mówiąc jeszcze takich długich naturalnych nie miałam (kiedyś robiłam sobie tipsy) nie wiem co im się stało, że się nie łamią a rosną jak głupie - podejrzewam, że to sprawka opisywanej wcześniej odżywki Pierre Rene i chyba tego oleju lnianego co go piję :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka