Moje inspiracje włosowe

Witajcie

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam swoje inspiracje włosowe. Jaką chciałabym osiągnąć długość. Wiem, że łatwo nie będzie, ale mam nadzieję, że starczy mi samozaparcia w dążeniu do celu.

Pierwszą i główną inspiracją jest moja piętnastoletnia siostra, która moim zdaniem ma piękne włosy. Ona ciągle na nie narzeka, ale ja z chęcią bym się z nią zamieniła.

Podoba mi się w Jej włosach wszystko bo są mega grube jest ich naprawdę dużo no i jest to naturalny kolor. Ja miałam swoje bez wyrazu, a tu proszę normalnie ,,do schrupania,,




Moja Klaudusia ma śliczne brązowe oczka i ten kolor włosów idealnie do Niej pasuje. Nie zauważyłam ani jednej rozdwojonej końcówki nic dodać nic ująć. Jak dba o włosy? A no zwyczajnie, myje szamponem i nakłada odżywkę. Czasami sobie prostuje włoski prostownicą, ale zawsze wcześniej je zabezpiecza.
Dodam, że długość włosów mojej siostry to 51 cm. Ogólnie to Ona ma wszystko naj :) bo i zgrabna, ładna do tego piękne włosy. Jako najmłodszej z rodzeństwa dostało się jej wszystko he he.


Zazdroszczę Jej i tyle :)

Buszując po internecie znalazłam jeszcze kilka zdjęć. Chodzi mi głównie o długość :) chociaż kolory też są bardzo ładne.
źródło internet

źródło internet
Ile to ja jeszcze muszę czekać, aby mieć takie długie włosy. 

Mi zamiast rosnąć to zaczęły wypadać. Jestem w trakcie kuracji CP może te tabletki pomogą mi chociaż trochę wzmocnić moją czuprynę i dać jej lekkiego ,,kopa,, aby szybciej rosły :)

Pozdrawiam
Iza


14 komentarzy :

  1. o tak piękne ma włosy posiadaczka 1 włosów,pozostałe też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy ma Twoja siostra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym jej zabrała i wyobraź sobie, ze ona na nie narzeka :)

      Usuń
  3. Lepiej walczyć zdrowym odżywianiem niż tabletkami. Życzę powodzenia w walce ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę zdrowo odżywiać ale nie zawsze mi to wychodzi :)

      Usuń
  4. rzeczywiście Twoja siostra ma piękne włosy, takie gruuuube :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skubaniutka ma tak grube włosy, że jak robi kucyk to musi mieć naprawdę mocną gumkę żeby dała radę ogarnąć tą grubość kucyka :)

      Usuń
  5. Oj tak włosy na zdjęciach są piękne. Urzekły mnie te fale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele bym dała, aby mieć takie długie włosy! czesząc się dziś stwierdziłam, że od dawna stoją moje włosy w miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio mam takie wrażenie, że w ogóle mi nie rosną, a co gorsza zaczęły znowu wypadać i to sporo :(

      Usuń
  7. ja dzisiaj zaczynam kurację dla wypadających włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja siostra ma piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka