Niedziela w rodzinnym gronie.

Witajcie
Wspomniałam w ostatnim poście, że jesteśmy w odwiedzinach u moich rodziców. Trafiliśmy również na tzw. Dni Zambrowa gdzie organizowane są różne koncerty i atrakcje dla dzieci takie jak karuzela itp.
Impreza trwała zaledwie dwa dni (sobota, niedziela) ale zawsze to coś.
 Pierwszego dnia gościem była Pani Maryla Rodowicz lecz niestety zrezygnowałam z obejrzenia i posłuchania Pani Maryli, ponieważ było okropnie zimno, a ja nie spakowałam żadnej kurtki dla siebie i synka.
Następnego dnia czyli w niedzielę grały zespoły Disco Polo takie jak Masters i Akcent dodam, że mój tata bardzo lubi taką muzykę, więc postanowiliśmy ruszyć całą rodzinką na występy :) Odwiedziłam bankomat, ponieważ wiedziałam jak mój kochany synek uwielbia karuzelę i że będzie chciał jeździć na wszystkim przynajmniej po dwa razy he he, a ja jakoś nie umiem mu odmówić takich rzeczy bo uwielbiam patrzeć jak się uśmiecha i wiem ile sprawia mu to radości. Podobnie zresztą jak mamusi kupowanie np butów :) :) :)

Moi rodzice :)

Moje szczęście, najukochańsze :)





Jakość zdjęć może nie jest najlepsza, ale uchwycić mojego synka, który ciągle jest w ruchu jest nie lada wyzwaniem.

Dzisiaj może nie kosmetycznie, a bardziej prywatnie no ale cóż jakoś tak mnie wzięło :)
Nie wiem kiedy następnym razem odwiedzę moje rodzinne miasto dlatego muszę korzystać ze wszystkich atrakcji jakie ma do zaoferowania :)

Pozdrawiam 
Iza

4 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia! Super że weekend się udał! :)
    Co do disco polo mimo, że dla kogoś może być to dziwne, a nawet śmieszne- bardzo lubię ten typ muzyki :) Oczywiście nie wszystkie piosenki mi się podobają, bo niektóre są po prostu o niczym, w jednym i tym samym rytmie z debilnymi słowami. Ale większość mi się podoba :) Fajne połączenie u mnie- słucham rocka i disco polo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nic śmiesznego, że się słucha Disco Polo większość ludzi się śmieje z tej muzyki, a co do czego to jej słucha i najlepiej się przy niej bawi.
      Ja słucham ostatnio namiętnie reggae :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka