Piękne święto czyli Dzień Dziecka

Źródło internet
Witajcie

 Chciałabym przesłać Wam moc radości i uśmiechu. Dzisiaj jest DZIEŃ DZIECKA więc tak naprawdę święto wszystkich nie tylko tych maluchów bo przecież niezależnie od wieku jesteśmy dziećmi dla swoich rodziców :) Moja mama zawsze składa mi i mojemu rodzeństwu życzenia w tym dniu :) Będąc nastolatką trochę się z tego śmiałam no bo jak to ja już jestem ,,taka,, dorosła, więc dzień dziecka mnie nie dotyczy :) Jednakże jak sama zostałam mamą zdałam sobie sprawę, że mój synek będzie moim kochanym dzieciątkiem nawet jak skończy 30 lat.
Chciałabym aby każdy z nas od czasu do czasu znalazł w sobie dziecko, czasami ukryte gdzieś głęboko ale nadal istniejące, aby poczuć się tak beztrosko, nie myśleć o problemach dnia codziennego tylko chwytać dzień i cieszyć się z najmniejszych rzeczy jakie daje nam życie. Niestety w tych czasach dosyć często zatracamy się w pracy, obowiązkach zapominając często o samych sobie. O tym jak fajnie było pobawić się lalkami, szyć dla nich ubranka czy bawić się we fryzjerkę obcinając Barbie piękne długie włosy :)
Ja zawsze i na każdym kroku staram się okazywać swojemu synkowi miłość, przytulam go, bawię się, daję tyle ciepła ile tylko zdołam, staram się go uczyć i przygotowywać do dalszej drogi jaką jest życie w dość trudnych czasach, lecz bardzo bym chciała, że gdy będzie już starszym chłopcem żeby pamiętał jak to fajnie było być dzieckiem, aby dzieciństwo kojarzyło mu się z czymś wspaniałym i radosnym. Gdy mój synek będzie szczęśliwy wtedy ja będę czuła się spełniona w 100%
Jak widzę na Jego twarzy uśmiech i słyszę słowa,, Mamo kocham Cię,, jest to najlepsze co mogło mnie w życiu spotkać :)
Dlatego jeszcze raz życzę Wam abyście przynajmniej w tym jednym dniu, poczuli się beztrosko, zapomnieli o swoich problemach i spędzili Dzień Dziecka z wielkim uśmiechem na twarzy :)

Pozdrawiam Was cieplutko
Iza

5 komentarzy :

  1. Twój Synuś musi być najszczęśliwszym dzieckiem na świecie, że ma taką kochającą go i oddaną mu mamę!

    Ja dzień dziecka spędziłam na grillu z okazji dnia dziecka u teściów :D Wciąż jesteśmy dla nich dziećmi, które obchodzą to święto :D Ale fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że spędziliście miło czas. Ja z synkiem byłam na gokartach i w wesołym miasteczku :) A bycie mamą i wychowywanie dziecka to niezmiernie ciężka ,,praca,,, dająca najwięcej radości na świecie i życzę Ci z całego serca abyś tego doświadczyła :)

      Usuń
  2. Mamo kocham Cię - najpiękniejsze słowa, wynagradzają wszystkie trudy jakie mogą spotkać rodzica.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Mój synek doskonale wie, że jak tak powie to mamusia mięknie i czasami w cwany sposób używa tych słów na swoją korzyść :) Mały kombinator :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka