Radość wielka - czyli nowe produkty z DM-u


Witajcie
Jakiś czas temu wspomniałam Wam, że dzięki uprzejmości mojej kuzynki Beatki będę miała kilka nowych produktów firmy Balea. Własnie ten dzień nadszedł i od rana siedzę i nacieszyć się nie mogę moimi nowymi ,,perełkami,, :)

Pokaże Wam dzisiaj moje zdobycze, później będzie testowanko, a w następnej kolejności opisywanie swoich spostrzeżeń na blogu. :)
Jeśli jesteście ciekawe co nowego pojawiło się na mojej półce, 

ZAPRASZAM!



1. Szampon do włosów zniszczonych z olejem arganowym.
2. Profesjonalny olejek do włosów zniszczonych.
3. Odżywka z olejem arganowym do włosów zniszczonych.


4. Bezolejowy żel oczyszczający do twarzy.
5. Antywypryskowy fluid do cery trądzikowej.
6. Żel myjący z kwasami owocowymi.
7. Matujący krem z kwasami owocowymi.
8. Antyperspirant, nie pozostawiający śladów na ubraniu.


9. Serum z kwasem hialuronowym do cery suchej.
10. Maseczka z kwasem hialuronowym.
11. Krem na dzień z komórkami macierzystymi.
12. Krem do twarzy coś w stylu BB :)


13. i 14. Żel & szampon, dla mojego synka :)
15. i 16. Żele pod prysznic dla mamusi :)

I teraz od czego tu zacząć? Tyle dobroci.

Pozdrawiam
Iza

10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. :D no trochę jest, poprosiłam kuzynkę, aby mi kupiła więcej bo nie wiem kiedy teraz przyjedzie, ale mam już wybranych kilka nowych kosmetyków i poproszę żeby przy następnej wizycie w Polsce mi podrzuciła hi hi

      Usuń
  2. Ile nowości :). Mam pierwszy szampon i trzecią odżywkę ale czekają na swoją kolej w szafce :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się zacząć testowanie właśnie od szamponu, odżywki, olejku, kremu z komórkami macierzystymi oraz fluidu na wypryski :) Zobaczymy jak się sprawdzą :)

      Usuń
  3. Cudne nowości :) Też mam straszną ochotę na kosmetyki z DM. Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku po raz pierwszy miałam przyjemność używać kosmetyków Balea i normalnie za nimi przepadam są tanie i do tego bardzo dobre :)

      Usuń
  4. Zawsze zastanawiałam się, co wszyscy widzą w kosmetykach Balea. Owszem mają ciekawe produkty ale zawsze obawiałam się niewypału, jak w przypadku wielu kosmetyków rossmannowskich Alterra czy Isana. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie trafiłam na niewypał, owszem jedne są lepsze inne trochę słabsze, ale jak na razie trafiłam tylko na jeden produkt (szampon), który nie pomógł ale i nie zaszkodził. :) No i oczywiście ceny tych kosmetyków są niskie. :)

      Usuń
  5. Drogeria DM dobra na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest :) Szkoda, ze nie ma jej w Polsce.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka