Organique - balsam z masłem Shea


Witajcie kochani :)
W końcu się zebrałam w sobie i napiszę krótką recenzję balsamu do ciała firmy Organique.
Na początek kilka słów od producenta:



Receptura tego naturalnego balsamu została oparta na wyjątkowych właściwościach masła Shea (Karite), wosku pszczelego i odżywczych olejów: sojowego, z awokado i pestek winogron. Balsam zawiera 50% czystego masła Shea posiadającego certyfikat ECOCERT. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Atrakcyjne zapachy balsamów długo utrzymują się na skórze, działając aromaterapeutycznie i odprężająco, ponadto wykazuje działanie antystresowe i antydepresyjne. Balsam pozostawia skórę jedwabiście gładką. Polecany jest zwłaszcza dla skóry suchej, dojrzałej i wymagającej regeneracji.
 W sieci Organique można je kupić na wagę w dowolnej ilości. 
Dostępne są następujące wersje zapachowe:
- Afryka;
- białe piżmo;
- baza;
- grecki;
- guarana;
- herbata Olong;
- kolonialny;
- trawa cytrynowa;
- len & grejfrut;
- magnolia;
- mleko;
- pomarańcza & chili;
- truskawka & guava;
- żurawina

MOJA OPINIA 

Rzadko kiedy zgadzam się z producentem w 100%, jednak w tym przypadku tak się stanie. Balsam rewelacyjnie nawilża i odżywia moją skórę. Cudownie pachnie :) ja posiadam balsam o zapachu żurawiny, natomiast moja mama o zapachu magnolii.
Nic dodać nic ująć :) No może cena oraz dostępność trochę odstrasza bo za 100 gr produktu zapłaciłam 30 zł, a kupić go można tylko w sklepach firmowych, które znajdują się przeważnie w większych miastach, jednak wart jest swojej ceny.



Jako ciekawostkę dodam, że ostatnio smarowałam sobie tym balsamem nogi przed opalaniem, no świetny jest, nogi opaliły się szybciej i nabrały od razu ładnego koloru.


Czy kupię go ponownie, TAK!



Pozdrawiam
Iza



4 komentarze :

  1. Ale dużo wersji zapachowych :) jestem ciekawa żurawiny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ja mam o tym zapachu jest dosyć słodki ale nie męczy po chwili trochę się ulatnia i zostaje delikatna nutka żurawiny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa zapachu trawy cytrynowej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie - masło SHEA uwielbiam, a i sama firma Organique jest bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka