Emulsja zakwaszająca włosy Acid Balance.

Witajcie

Znacie na pewno wiele sposobów na zakwaszenie włosów takich jak płukanka z octem/sokiem cytryny, stosowana zresztą od dawna przez nasze babcie, czy mycie włosów płynami do higieny intymnej co jest trochę dziwne no ale cóż każdy robi jak mu pasuje :)

Ja przez jakiś czas stosowałam na swoje włosy raczej babcine sposoby, do czasu gdy moja siostra kupiła sobie maskę zakwaszającą z firmy Stapiz. Według niej była rewelacyjna, więc i ja się zaopatrzyłam w ten specyfik.
Wyżej wymieniona maska rzeczywiście sprawdzała się znakomicie, tylko jak wszystko standardowo się skończyła.
Teraz postanowiłam kupić sobie emulsję zakwaszającą z tej samej firmy i czatuję też na szampon z tej serii.




Emulsja kosztowała w sklepie (fryzjerskim) ok 8 zł.

Konsystencja jak w zwykłej odżywce do włosów, zapach bardzo ładny trochę cytrusowy.

SPOSÓB UŻYCIA
Nałożyć na wilgotne włosy pozostawić na 5 minut, następnie dokładnie spłukać.

Ogólnie produkt ten przeznaczony jest do stosowania po każdym zabiegu chemicznym głównie po koloryzacji, ja jednak używam go przynajmniej raz w tygodniu.

Dla przypomnienia wrzucam fotkę po ostatniej koloryzacji, po której zakwasiłam włosy właśnie tą emulsją.


Na tym zdjęciu włosy nie były suszone suszarką, nie były w żaden sposób stylizowane, po prostu same sobie wyschły :)
Były miękkie i miłe w dotyku.

Polecam z czystym sumieniem.

Pozdrawiam
Iza

7 komentarzy :

  1. Dany produkt swego czasu mnie kusił do zakwaszania po rozjaśnianiu, ale nad jego zakupem wciąż się waham. Z pewnością byłby wydajnym produktem przy planowanych ograniczeniu jego stosowania jedynie po silnie niszczących zabiegach fryzjerskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta emulsja jest fajna, cena przystępna i się sprawdza. Czuć różnicę po użyciu, a to jest ważne aby produkt działał i nie szkodził naszym włosom :)

      Usuń
  2. Miałam odżywkę zakwaszającą z Joanny i była taka sobie, chętnie wypróbuję tą emulsję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta emulsja jest do użytku w salonach fryzjerskich, więc może trochę lepsza od tych drogeryjnych. Wydaje mi się, że tak jak z farbami do włosów między sklepowymi a fryzjerskimi jest duża różnica :)

      Usuń
  3. Ja nawet nie słyszałam o takim produkcie,ale może warto by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że warto zwłaszcza gdy się maluje włosy :)

      Usuń
  4. Ja posiadam jedną odżywkę zakawszającą i nie wiem czy to ona nie pomaga czy zwyczajnie prostownica psuje mi kolor włosów, maluję na ciemny kolor, ale z czasem bardzo jaśnieje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka