Farba do włosów Milaton 3D - już w domu :)

Witajcie

Ostatnio malowałam swoje włosy pod koniec lipca, więc jeszcze nie czas na kolejną koloryzację, ale farby oczywiście już sobie kupiłam. 
Dosyć długo szukałam tej, którą stosowałam ostatnio czyli z firmy L'ANZA no ale cóż nie udało się. Jak już znalazłam sklep oferujący ten produkt to nie było mojego koloru.

Postanowiłam, że poszukam sobie innej fryzjerskiej farby.
Siedziałam, czytałam jak nie o farbach to opinie na temat sklepów, aby nie było sytuacji, że przelew zrobię komuś w prezencie, bo produktów nie zobaczę.

Takim sposobem trafiłam na pewien sklep internetowy mający w sprzedaży farbę MILATON 3D, bardzo się ucieszyłam bo trochę o niej zapomniałam , a jest naprawdę dobra i niedroga. Za jedno opakowanie 125 ml zapłaciłam 14,90 zł plus litrowy utleniacz 13 zł.




Wybrałam dwa kolory :

Beżowy specjalny blond nr 102
                                                               
                                                           Platynowy beżowy blond nr 10.2
                                                               

Dlaczego dwa kolory? Po prostu trochę je pomieszam :)




Od ostatniego malowania minęło ponad dwa tygodnie, widać kolor trochę się ocieplił ale nadal jest błyszczący. Posiadam już centymetrowy odrost.


Malowanko zaplanowałam na wrzesień. Na 100% pokażę Wam jakie uzyskałam efekty :)

Miałyście już do czynienia ostatnio z farbami Milaton? Jak się sprawdziły?
Ja wspominam je bardzo dobrze, ale nie wiem czy coś się nie zmieniło.


Pozdrawiam
Iza



6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. A ja nie słyszałam o Le Cher muszę sobie poczytać o tej firmie :)

      Usuń
  2. nie znam tych farb, ale jestem bardzo ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę i powrzucam zdjęcia po koloryzacji :)

      Usuń
  3. farbowałam nimi 2 razy i jestem w 100% zadowolona z efektu, włosy super się świecą, a kolor się nie wypłukuje jak po innych farbach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka