Losowanie oraz wyniki Rozdania po raz drugi !!!


Witajcie

Z przykrością muszę poinformować, że pierwsza osoba wylosowana w moim rozdaniu niestety, ale nie odpowiedziała na maila i nie podała mi adresu do wysyłki. Zgodnie z regulaminem miała na to dwa dni, czekałam do wtorku do północy, jeszcze dzisiaj rano sprawdzałam no i nic, zero odzewu.

W związku z tym usiadłam i wylosowałam kolejną osobę. Tym razem zrobiłam to metodą starą jak świat czyli napisałam nr losów na karteczkach (bez nr losów pod którymi kryła się poprzednia zwyciężczyni) 






takim oto sposobem wypadł nr: 7 pod, którym kryje się:

   Włosowe Inspiracje

Piszę, więc kolejnego maila informującego o wygranej :)
Mam tylko nadzieję, że tym razem zwycięzca się odezwie :)
Pozdrawiam Iza

6 komentarzy :

  1. I znow sie nie udalo, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezju przepraqszam, ale byłam nad morzem i nie mialam dostepu do internetu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę no szkoda, wiesz chciałam być uczciwa wobec innych uczestników. Napisz mi na maila adres do korespondencji wyślę Ci upominek niespodziankę ok :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka