Marmurkowy lakier do paznokci.

Witajcie

Już od dłuższego czasu polowałam na marmurkowy lakier do paznokci. Swojego czasu to był hit i byłam ciekawa bo jak widziałam u innych dziewczyn na blogach prezentował się bardzo ładnie.
Na jakiś czas zapomniałam o nim kompletnie aż do czasu, gdy kupowałam bułki w osiedlowym sklepie spożywczym.
Płacąc, na ladzie w niewielkim koszyczku moim oczom ukazały się lakiery do paznokci he he he tak, tak w sklepiku spożywczym. Na samym wierzchu leżały dwa marmurkowe, pomyślałam no nie możliwe ja się tyle naszukałam, a tu proszę.

Zapytałam o cenę i przeżyłam szok, Pani oznajmiła, że za jedną sztukę zapłacę całe 3,75 zł. Nawet się nie zastanawiałam, wzięłam dwa bo tylko takie były (marmurki).


Lakiery nie posiadają numerów oznaczających kolor, ale to nie ma dla mnie znaczenia. Firma kompletnie mi nie znana.

Aby otrzymać odpowiedni efekt musiałam nałożyć trzy warstwy. Ku mojemu zdziwieniu lakier stosunkowo szybko wysychał. Pierwsze dwie warstwy wręcz bardzo szybko. Nie jeden lakier z bardziej popularnych firm wysychał dłużej.

Trwałość również mnie zaskoczyła, nie odpryskuje, nie ściera się, nie pęka :)



Dzisiaj minie trzeci dzień jak mam ten lakier na paznokciach i przyznam, że trzyma się super :)

Podsumowując, trafił mi się tani fajny, trwały lakier :)

Pozdrawiam
Iza

13 komentarzy :

  1. Biały jest świetny, jak gdzieś spotkam to kupię :) Różowy mam, ale z Lemaxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę ja tych Lemaxa nie mogłam dorwać w fajnych kolorach jak już znalazłam w necie to albo cena za przesyłkę kosmiczna albo kolor nie fajny.

      Usuń
  2. mam takie same tylko że w innych buteleczkach i tak samo jak ty oszukalam sie ich tyle a kiedys w moim osiedlowym sklepie spozywczym sb na ladzie staly wlasnie w takim koszyczku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele rzeczy kupuję przypadkiem bo jak szukam to nie zanjduję i się tylko denerwuję :)

      Usuń
  3. wow wyglądają super; ja mam marmurki z Lemaxa; 5 sztuk zamówiłam za 12 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pięć sztuk. Wiesz Magda ja już szukałam z tego Lemaxa i ciężko mi było fajne kolory wyszukać.

      Usuń
  4. Piękne lakiery :) jak na taką cenę to faktycznie bardzo dobre, bo po nie jednym lakierze z lepszej firmy jest o wiele gorszy efekt.
    http://wampirkowy-skarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np nie lubię lakierów Miss Sporty są glutowate, długo schną, a pędzelki zostawiają wiele do życzenia ble już nie raz się sparzyłam na nich.
      Bardzo lubię ze znanych marek lakiery Manhattanu :)

      Usuń
  5. jeśli miałabym wybierać to zdecydowanie bardziej podoba mi się biały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały jako pierwszy wpadł mi w oko :)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądają, jednak bardziej podoba mi się ten biały !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory i świetne zestawienie! Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka