Oliwa z oliwek - olejowanie włosów.

Witajcie



Przyznaję się bez bicia, że nie olejowałam włosów już bardzo długo. Jakoś na początku roku robiłam kilka kuracji i przestałam. 
Zastanawiacie się pewnie dlaczego. Nie do końca umiem wyjaśnić, wydaje mi się, że złożyło się na to kilka czynników. Jednak główny to brak czasu i załatwianie spraw dotyczących zdrowia.


Wydaje mi się, że jakoś większe chęci do olejowania mam jesienią i zimą, ponieważ większość czasu spędzam wtedy w domu, a jak wiadomo z olejem na włosach trzeba trochę posiedzieć. Kilka razy zdarzyło mi się zostawić go na noc, ale jakoś nie zdaje to u mnie egzaminu.

Wczoraj miałam dzień porządków w domu z racji tego nie wychodziłam na miasto. Pomyślałam jak już w domu siedzę to sobie zaaplikuję olej na włosy, a co mi tam, dawno tego nie robiłam, przyda się.

Do tego ,,zabiegu,, użyłam oliwy z oliwek kupionej w Biedronce :)
Moim zdaniem jest bardzo dobra, ponieważ już wcześniej miałam przyjemność ją stosować.

Wyżej wymienioną oliwę wsmarowałam w same włosy. Pozostawiłam tak na ok 4 godziny.

Jakie to fajne uczucie jak kosmyki są delikatne i takie ,,mięsiste,, Głaskałam się po włosach co chwilę. Pomyślałam sobie, że muszę się bardziej zmobilizować i wyznaczać przynajmniej jeden dzień w tygodniu aby olejować włosy.



Wiem, że olejowanie dobrze wpływa na moje kosmyki.

Zatem wzmożoną pielęgnację czas zacząć!!!

Pozdrawiam
Iza


2 komentarze :

  1. Na moje włosy oliwa z oliwek też dobrze działa :)
    Fakt faktem, że przyjemniej olejuje się włosy jesienią i zimą :)
    Śliczne włoski :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka