Projekt Denko - Sierpień

Witajcie

Jednak się zdecydowałam, rozpoczynam na moim blogu projekt DENKO. Zmobilizuje mnie to do systematyczności w wykańczaniu produktów. Jak robiłam ostatnio generalne porządki w domu to kilka rzeczy musiałam wyrzucić ze względu na to, że pokończyły się im terminy ważności, była to głównie kolorówka no i nie powiem, ale przyjemne to nie było.

Postanowiłam publikować tego typu post raz w miesiącu. Będę sobie zbierała puste opakowania do kartonika i następnie prezentowała co udało mi się wykończyć do dna J


Jeśli Jesteście zainteresowane serdecznie zapraszam.



1 i 2) Żel & Szampon firmy Balea dla dzieci, używałam ich razem z synkiem, ponieważ podobał mi się zapach :)


3) Szampon do włosów z aloesem, kupiony w promocji za ok 3 zł, powiem Wam, że nie był taki zły, bardzo wydajny, dobrze mył, ale nie wysuszał włosów jeden z delikatniejszych szamponów jakie miałam.



4) Odżywka Mango + Aloes, dosyć rzadka konsystencja, ładny zapach, a działanie? No cóż nic specjalnego, taki zwyklaczek.



5) Maska intensywnie regenerująca z olejem arganowym Biovax. Produkt godny polecenia, fajnie nawilżał włosy. Lepsze działanie zauważyłam gdy trzymałam maskę na włosach pod czepkiem ok 2 godzin (zalecane jest ok 30 min)



6) Kokosowa maska do włosów firmy Joanna. Fajna do zniszczonych i puszących się włosów. Czasami mieszałam ją z miodem i trzymałam od 2 do 3 godzin. Nie obciąża.



7) Mleczko do demakijażu L'oreal. Powiem szczerze, że średnio sobie radził ze zmywaniem makijażu, bardziej rozmazywał, po zastosowaniu tego produktu i tak musiałam twarz umyć wodą, ponieważ miałam uczucie tłustej brudnej buzi.


Pierwsze denko za mną, podejrzewam, że we wrześniu będzie tego trochę więcej bo sporo rzeczy mam na wykończeniu :)
Fajny jest widok znikających produktów z łazienkowej pułki, to iż nie stoi dziesięć szamponów tylko do połowy zużytych i czekających na swoją kolej :)

Pozdrawiam
Iza

12 komentarzy :

  1. Zaciekawiłaś mnie tą kokosową maską :) Gratuluję denka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Maskę kupiłam przez internet, ale chyba dostępna jest też w drogeriach HEBE.

      Usuń
  2. mam nr 4 i oczekuję, że lepiej się sprawdzi i będę miała inne zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na Twoje włoski lepiej zadziała :)

      Usuń
  3. Kusi mnie ta maska z Biovaxu. Ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wypróbowałabym tą kokosową maskę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się miło jak coś ubywa, mnie już powoli przerasta to gromadzenie kosmetyków, chyba czas na jakiś odwyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak odwyk to jest dobry pomysł :D

      Usuń
  6. Sama piszę raz na jakiś czas posty z denkiem, bo uważam że pomaga to w organizacji w zużywaniu kosmetyków. W sobotę wyrzuciłam kilka przeterminowanych produktów :( bardzo lubiłam tą maskę Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie ta kokosowa maska z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka