Rimmel 703 White Hot Love


Witajcie

Dzisiaj krótka notka, po prostu chciałam Wam pokazać lakier, który kupiłam oczywiście przypadkiem, ponieważ trafiłam na promocję :)

Jest to biały lakier firmy Rimmel by Rita Ora. Kosztował jakoś ponad 7 zł, więc jeszcze znośnie.



Lakier posiada szeroki pędzelek ale według mnie źle przycięty i dosyć sztywny co nie ułatwia precyzyjnej aplikacji.
Kolor na paznokciach prezentuje się ślicznie, tak na moje oko nie jest to czysta biel ale to i dobrze.

Zobaczcie




Kolor pod pasował mi w 100%

Pozdrawiam
Iza

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie na lato fajny. W ogóle latem wolę malować paznokcie na jasno jakoś wtedy bardziej mi się podobają takie kolory :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka