Wyniki ,,Sierpniowego Rozdania,, !!!


Witajcie Moi Kochani
Jak wiecie wczoraj o godzinie 23,59 zakończyło się rozdanie, które organizowałam na swoim blogu :)
Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli w nim udział. Mam nadzieję, że pozostaną ze mną i będą dalej wspierać mnie w tworzeniu bloga poprzez konstruktywne komentowanie moich postów co na pewno mi pomoże.
Zatem zwycięzcą zostaje!

True Random Number Generator  423,by RANDOM.ORG
Osoba z numerem losu    42
Czyli :  Galimatias Lilki
Gratuluję !!!!Już piszę maila do zwyciężczyni.
Za jakiś czas będzie również rozdanie urodzinowe :) Do wygrania będą nie tylko kosmetyki :)
Pozdrawiam Cieplutko Iza
Ps. Nie wiem dlaczego ciągle w tym generatorze liczb pokazuje mi przedział od 1 do 100 ja wpisałam 1- 61 i wylosowała nr 42 jakieś to wszystko dziwne. Mogłam zrobić to starą metodą z karteczkami :) No ale cóż pierwszą liczbą jaka się wylosowała to 42 i taką uznaję za wygraną.

2 komentarze :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka