Mój typ urody - charakterystyka kolorystyczna.



Witajcie
Fakt, iż jestem na etapie poszukiwania odpowiedniej farby do włosów, skłonił mnie do głębszego przeszukania internetu w celu określenia jaki to ja mam typ urody.
Z tych podstawowych czyli Lato, Wiosna, Zima, Jesień jakoś nic do mnie w 100% nie pasowało. Trochę już zrezygnowana natrafiłam na jedną stronkę gdzie te typy podstawowe były jeszcze bardziej rozpisane oraz można było wykonać test.
I proszę  VOILA !!!!
Jestem Zgaszonym Latem :)
Teraz krótka charakterystyka, którą znalazłam :


Zgaszone Lato cechuje się neutralnymi barwami oczu, włosów i oczu, z przewagą chłodnych odcieni. Można dostrzec szarość w całości ubarwienia.
Oczy: szarawe, z niebieskim, zielonym bądź brązowym odcieniem. Często pojawiają się złotawe obwódki wokół źrenic.
Włosy: popielate blondy, jasne po ciemne. W lecie zdarzają się miedziane pasemka. 
Skóra: jasna, szaro-beżowa. Jeśli się czerwieni, to na chłodny, różowy kolor.
Kolory, które Ci pasują: miękkie, matowe, mało kontrastowe, złamane szarością. Unikaj czerni – zastąp ją ciemnym, chłodnym brązem bądź szarością.
Biżuteria: zaleca się chłodną kolorystykę (platyna, białe złoto, srebro), duże umiarkowanie oraz naturalne plecionki i rzemyki.



No wypisz wymaluj Iza
Teraz już mniej więcej wiem w jakim iść kierunku.
Znalazłam Panią, a dokładniej aktorkę Denise Richards, która ma identyczny typ urody jak mój i tak jak na nią patrzę to cerę, oczy i ich oprawę mamy identyczne. 





Widać, że na większości zdjęć ma włosy w ciepłych odcieniach lecz widać  także gdzie nie gdzie  zimne beże. Będę się starała uzyskać coś podobnego.

A teraz dwa zdjęcia w niekorzystnych koloryzacjach. Jak widać złoty i piaskowy to nie były dobre wybory.





Wpadłam też na pomysł, że zrobię serię takich wpisów na temat typów urody Chcecie?

Pozdrawiam 
Iza



8 komentarzy :

  1. Pewnie, myślę, że dużo osób się tą serią postów zainteresuje ;)
    Tez jestem bardzo ciekawa, bo też mam problem z określeniem swojego typu urody ;)
    A jeszcze jestem ciekawa, jaka to strona?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak naciśniesz słowo test to przekieruje Cię na tą stronę, a jeśli nie to proszę adres :)
    http://www.mojanowafigura.pl/testy/zrob-test-kolorystyczny/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na posty ;) zdecydowanie chciałabym takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok załatwione, biorę się za przygotowywanie następnego :)

      Usuń
  4. A ja do dzisiaj nie wiem czy jestem wiosną czy latem, ile to już testów nie wypełniłam ile to się nie naczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka