Niezdecydowana - standardowo farby do włosów.

Witajcie

Jak wspominałam we wcześniejszych postach, za jakieś dwa tygodnie planuję malowanko włosów. Standardowo mam problem jaką farbę wybrać i jaki kolor. Siedzę czytam, oglądam, dodaję do koszyka, następnie z niego usuwam bo złe opinie znalazłam na temat danej farby i tak w kółko.

źródło internet


Z pośród wielu dostępnych firm wybrałam cztery, z każdej podobają mi się różne odcienie blondu. Ogólnie niby zbliżone kolorystycznie do siebie, no ale nie wiem jak wychodzą w rzeczywistości czy ciepłe czy zimne i jaki by pasował idealnie do mnie. Jakoś nie mogę rozszyfrować jaki mam typ urody.

I proszę Was moje kochane POMÓŻCIE !!!

Obiektywnie, bez ściemy walcie śmiało w jakim kolorze mnie widzicie. Jak to się mówi ładnemu we wszystkim ładnie, lecz ja niestety nie mogę tak powiedzieć o sobie i w związku z tym mam dylemat co tu wybrać :)

To lecimy.

ALFAPARF EVOLUTION 
pojemność 60 ml cena ok 22 zł

9,21 - Bardzo jasny fioletowo - popielaty blond.


KOLESTON WELLA
pojemność 60 ml, cena ok 20 zł

9,16 - popielato-fioletowy, rozświetlony blond
9,38 - złoto - perłowy rozświetlony blond



LOREAL MAJIREL
pojemność 50 ml, cena ok. 24 zł

10,13 - bardzo, bardzo jasny blond popielato - złocisty


10,21 - bardzo, bardzo jasny blond opalizująco - popielaty
9,22 - bardzo jasny głęboki blond
(PODOBAJĄ MI SIĘ NAJBARDZIEJ) !!!



GOLDWELL COLORANCE
pojemność 60 ml, cena ok 24 zł
 10V - fioletowy ekstra jasny blond
9NA - naturalny bardzo jasny popielaty blond



A na sam koniec trochę ciemniejszy niż pozostałe no ale ładny:
9GB - złoty bardzo jasny beż


Dla przypomnienia wrzucam swoje zdjęcie.



Czekam zatem z niecierpliwością na Wasze zdanie.

Dziękuję

Pozdrawiam
Iza

6 komentarzy :

  1. Też mam zawsze problem z wyborem :) Dlatego sobie wpisuję każdy kolor w wyszukiwarkę, żeby zobaczyć czy są jakieś zdjęcia dziewczyn, które daną farbę stosowały :) Odnośnie tabletek, to ile zażywałaś w ciągu dnia :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja już tak robiłam i aż mnie głowa rozbolała bo co kolor to u każdego inaczej wyglądał, żebym to ja wiedziała jaki mam typ urody czy to ,,lato,, czy ,,wiosna,, to by łatwiej mi było, a tak to lipa i dlatego proszę o pomoc.

      Jeśli chodzi o tabletki to 3 rano i 3 wieczorem. :)

      Usuń
  2. Wybór odpowiedniej farby to chyba dylemat każdej kobiety:) Ileż to moje włosy przechodziły farbowanie:D aż dziwię się że nie jestem już łysa:) Obecnie mam ombre ( bo taka była moda więc się podkusiłam i tak trwam już będzie chyba z rok) i przyznam szczerze jestem zadowolona. Ja przed farbowaniem stosuję metodę biorę paletę w sklepie i przykładam do twarzy i patrzę na lustro:D
    Hmm ciężko mi tak ocenić po zdjęciach jaki kolor byłby odpowiedni dla Ciebie mam wrażenie że jednam chłodne jasne blondy nie za bardzo (ale to jest tylko moja opinia) .
    http://betahairaaa.strefa.pl/laska_reklama_65cmc.jpg- nie wiem jaki to kolor ale wydaje mi się bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu, właśnie o taką opinię mi chodziło czy mam bardziej uderzać w ciepłe czy zimne tonacje. Ja również eksperymentowałam z wieloma kolorami doszłam do wniosku, iż dobrze czuję się w blondzie tylko te blondy mają to do siebie, że ciężko dobrać odpowiedni odcień. Ufff
      Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
    2. Też przeżywałam prawdziwą batalię z blondami, raz mi wyszła prawdziwa jajecznica:D Dlatego też postanowiłam nigdy więcej blond (no chyba że coś mi się odwidzi:)
      Najlepszym sposobem na określenie rodzaju cery jest:(tu zacytuję)
      " jest zaczesanie włosów do tyłu i narzucenie białego ręcznika na szyję i ramiona.. Teraz wystarczy spojrzeć w lustro - jeżeli skóra będzie wydawała się żółta, oznacza to że masz ciepłą karnację. Natomiast chłodne typy skóry wydadzą się niebieskawe." Najlepiej w świetle dziennym

      Usuń
    3. I tak zrobię. Dzięki :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka