Olejek, którym zabezpieczam końcówki.

Witajcie

Do tej pory jedynym produktem, którego używałam do zabezpieczania końcówek włosów był jedwab w płynie, nie powiem bo byłam z niego zadowolona i spisywał się bardzo dobrze. Myślałam, że nic mnie nie zaskoczy w tej kwestii, a jednak.

Otóż jakiś czas temu w moje łapki wpadł olejek firmy BALEA.  

                                                                          Skład:
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Helianthus Annuus Hybrid oil, Dimethiconol, Parfum,  Helianthus Annuus Seed oil, Arganina Spinosa Kernel oil, Limonene, CI 40800.

Skład może i nie należy do ciekawych, ponieważ jest to mieszanka olei z nasion słonecznika, arganowego oraz sylikonów. Mi to akurat nie przeszkadza i moim włosom również.

Pojemność 100 ml. Buteleczka plastikowa z pompką. Bardzo wygodna w użyciu, Zużycie produktu można z łatwością kontrolować, iż butelka jest przeźroczysta.


Olejek jest dosyć gęsty, ale bardzo łatwo aplikuje się na włosy, do tego jest wydajny. Urzekł mnie również jego zapach, który dosyć długo utrzymuje się na włosach. Mój synek powiedział, że pachnę jak budyń :) :) :)



 Bardzo go polubiłam, ponieważ doskonale zabezpieczał moje włosy przed palącym, wakacyjnym słońcem. Moje kosmyki są wygładzone i bardzo miłe w dotyku.

Jeśli nie przeszkadzają wam silikony w produktach to polecam w/w olejek.




Pozdrawiam
Iza


9 komentarzy :

  1. Słyszałam o tej firmie, ale nigdy nie testowałam, z tego co wiem jest ciężko dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też nad tym ubolewam, że kosmetyki tej firmy dostępne są tylko w drogeriach DM, które są za granicą. Mam tylko cichą nadzieję, iż kiedyś otworzą ją w Polsce.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, akurat moim włosom odpowiada, mimo tych silikonów. Nakładam go na suche włosy, a dokładniej na końcówki i fajnie je wygładza :)

      Usuń
  3. Ja też niestety nie miałam możliwości wypróbowania nic z tej firmy przez jej ciężka dostępność :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do końcówek używam serum GP lub Bioelixire Argan Oil.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chętnie wypróbuję;) szukam czegoś dobrego do końcówek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem w ogole kosmetyków tej firmy.. Szkoda ze z dostepnoscia ciężko. Słyszałam same pozytywne opinie o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie stosuję olejek arganowy (przeznaczony do twarzy i włosów) ładnie pachnie tylko minus, że trzeba uważać żeby nie dać za dużej ilości. Nie zauważyłam dużej różnicy jeśli chodzi o końcówki ale mam wrażenie, że moje włosy są przyjemniejsze w dotyku:)
    http://4.bp.blogspot.com/-d-5xd7YgMHk/UfK3qgSds2I/AAAAAAAACeE/yf1QCRWaoNo/s1600/20130726_194507.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka