Płyn do demakijażu Oriflame Hot or Not ?

Witajcie

Płyn micelarny, o którym chcę dzisiaj napisać dostałam w prezencie urodzinowym. Musiał chwilkę poczekać na swoją kolej do momentu aż wykończę wcześniejszy produkt do demakijażu.


Byłam niesamowicie ciekawa jak się spisze, zatem zaczęłam trochę czytać na jego temat. O i tu się zaczęło..... Sporo osób było na NIE, bo uczulał, bo zapach za intensywny, aż na koniec dowiedziałam się, że mocno ściąga tu dzież napina skórę twarzy.


No nie - pomyślałam muszę zobaczyć co to za ziółko kryje się w tej  skądinąd pięknej buteleczce :)


Od producenta:
Luksusowy preparat oczyszczający, tonik i płyn do demakijażu w jednym! Zawiera kompleks White Diamond Elixir™ i wykorzystuje technologię micelarną, dzięki której delikatnie usuwa wszystkie zanieczyszczenia, bez korzystania z wody. Stosować rano i wieczorem używając wacika. 200  ml

I tak, produkt posiada pompkę, która ma nam ułatwić aplikację, niestety strasznie pryska, ale poradziłam sobie z tym i nie stanowi to teraz większego problemu. 
Według mnie pachnie bardzo ładnie, lecz każdy ma inny gust. Owszem napina skórę ale w moim przypadku uważam to za plus, ponieważ mam już 31 lat i takie ,,napinanko,, jest wskazane :)

Bałam się tego uczulenia, dlatego uważnie obserwowałam swoją twarz szczególnie w okół oczu i triumfalnie stwierdzam, iż nie pojawiło się nic niepożądanego. Trochę tylko szczypało jak odrobina produktu dostała mi się do oka, przemyłam wodą i było ok. 

Na sam koniec, skuteczność. 
Z usuwaniem makijażu radzi sobie wyśmienicie, tusz, cienie, eyeliner, podkład, grzecznie emigrują na wacik.

Skład:


Podsumowując jestem na TAK, lecz jest małe ale WYSOKA CENA produktu :( i chcę podkreślić, że jest on przeznaczony dla kobiet około 40 roku życia.

Jestem ciekawa Waszych opinii, jeśli miałyście do czynienia z tym delikwentem dajcie znać.


Pozdrawiam 
Iza

6 komentarzy :

  1. Jeśli będzie istniał to za 20 lat wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie płyn do demakijażu nie powinien ściągać skóry, bo nie do tego służy. Napinać mają ją kremu maseczki, serum. Ale napinać, a nie ściągać, a to dwie różne rzeczy :)
    Raczej się nie skuszę, bo mam kilka płynów w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi napinał, nie ściągał. Płyny micelarne, toniki do demakijażu itp. też czasami mają za zadanie nawilżyć czy odżywić naszą cerę, a przecież do tego służą też kremy. Teraz na rynku mamy mnóstwo produktów np. 3w1 :) Co nie znaczy, że jak coś jest do wszystkiego to jest dobre :)

      Usuń
  3. ja bardzo chcę wypróbować micelka z garniera;) czytam o nim same pochlebne opinie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie słyszałam o nim w samych superlatywach :) Jak mi się skończy ten z Oriflame to chyba się skuszę na tego Garniera. Jak go jakoś wcześniej będziesz miała okazję używać daj znać.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka