Chciałam i mam podkład Revlon Colorstay - co o nim sądzę?

Witajcie

Już od dłuższego czasu chciałam kupić sobie ten podkład. Używałam go z jakieś dziesięć lat temu i pamiętam, że byłam z niego zadowolona, a jak jest tym razem? 





Według producenta:

Podkład utrwala się w ciągu 60 sekund nie tworzy efektu maski. Beztłuszczowa formuła nie zatyka porów, zawiera kompleks witamin A oraz E - dzięki którym skóra twarzy jest odżywiona. Rewelacyjna formuła SOFTLEX - czyli udoskonalone polimery - które ułatwiają aplikację i zwiekszają poczucie komfortu. Nowa formuła podkładu Colorstay pozwala na uzyskanie trwałości nawet do 24h. Podkład wygładza drobne zmarszczki, tuszuje niedoskonałości skóry i zapewnia świetny wygląd przez cały dzień. Proteiny jedwabiu wygładzają skórę twarzy.

Moja opinia:

Podkład rzeczywiście długo utrzymuje się na twarzy. Odcień 180 sand baige wręcz idealnie pasuje do mojego koloru skóry i co ważne nie ciemnieje po jakimś czasie, dlatego nie tworzy efektu maski. Mimo tego, iż typ cery mam mieszany wybrałam Revlona do cery suchej i normalnej.



Były plusy, czas na minusy, a tak na prawdę tylko dwa, pierwszy to brak jakiejkolwiek pompki bądź szpatułki. Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce i gdy jest pełny to spokojnie możemy go sobie wylać na gąbeczkę czy rękę, natomiast w momencie gdy produkt nam się kończy zaczynają się schody. Drugi minus to cena 69 zł ale nie ma co trzeba po prostu polować na promocje, a akurat teraz w pewnej drogerii są o połowę tańsze :)



Teraz przyszedł czas na przedstawianie jak prezentuje się Revlon na mojej twarzy.
Proszę bardzo Iza bez makijażu:

Proszę a tu już po wszystkim jest różnica  prawda.




Podsumowując jestem bardzo zadowolona, że ponownie zostałam posiadaczką tego podkładu. Fajnie kryje zaczerwienienia i niedoskonałości. Zapomniałam dodać, iż bardzo podoba mi się jego zapach. Pamiętam, że te dziesięć lat temu był identyczny.


A Wy co myślicie o Revlonie? Jesteście tego samego zdania co ja czy wręcz przeciwnie?





Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Iza











12 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie i naturalnie się prezentuje na Twojej idealnej cerze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś kochałam CS, ale teraz wolę Skin Balance od Pierre Rene, kryje cudownie bez robienia maski, a CS się to czasem zdarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też posiadam Skin Balance i nie jest całkiem dobry masz rację.

      Usuń
  3. Mi nie przypadł zupełnie do gustu. Nie krył, a to było jego główne zadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słyszałam takie opinie też ale u mnie jakoś zakrywa te niedoskonałości zobaczymy jak wyskoczy mi coś większego na twarzy czy sobie z tym poradzi :)

      Usuń
    2. Nie krył? Pierwszy raz słyszę o tym, aby ten podkład nie krył i szczerze mówiąc ciężko mi w to uwierzyć.. Sama go stosuję i nigdy z tym nie mialam problemów. Dodam, że cery nie mam idealnej, bo leczę się izotekiem..

      Usuń
  4. Podkład jest doskonale dostępny on-line, zazwyczaj w cenie nie przekraczającej 30 zł, więc polecam Ci poszukać :)
    Ja też uwielbiam ten podkład za piękne krycie i efekt, jaki daje na skórze. Ja go aplikuję gąbeczką Ebelin (jajko) i daje nią niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi skąd Ty zamawiasz bo ja widziałam już niejedną stronę mającą w sprzedaży te podkłady ale słyszałam, że często, gęsto zdarzają się podróbki i trochę się boję tak zamawiać.

      Usuń
  5. Ja swoje dwa zakupiłam na allegro po około 30 zł za sztukę, i proszę mi wierzyć to nie odróbka bo skonsultowałam się z Panią z drogerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu rewelacja!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka