Maski do włosów, które uwielbiam.

Witajcie

Chciałam ogłosić wszem i wobec, iż znalazłam dwóch liderów w śród masek do włosów !!!

Pomyślicie sobie co ta baba gada? Jacy liderzy? Czy w ogóle był jakiś konkurs?

Już wszystko wyjaśniam :)

Otóż jak większość włosomaniaczek mam fioła na punkcie różnego rodzaju kosmetyków do włosów. Od prawie roku eksperymentuję, szukam ideału wśród produktów pielęgnacyjnych, regeneracyjnych, przyśpieszających wzrost itd. Owszem znalazło się kilka perełek, ale te dwie, które Wam dzisiaj zaprezentuję zasługują u mnie na miano najlepszych produktów pielęgnacyjnych do włosów.

Mowa o maskach firmy KALLOS 
SILK oraz  ALGAE 






Kallos Silk

Skład:
Aqua (woda) - Ceteatyl Alcohol (emolient tłusty)- Cetrimonium Chloride (konserwant, antystatyk) - Olea Europaea Oil (oliwa z oliwek) - Citric Acid (substancja zmięksczająca, regulator PH)- Cyclopentasiloxane (lotny silikon)- Dimethiconol (lekki silikon)- Propylene Glycol (konserwant) - Parfum - Sericin (proteiny) - Benzyl Alcohol (konserwant) - Methylchloroisothiazolinone (konserwant) - Mathylisothiazoliinone (konserwant).

Moja opinia:
Produkt wygładza i nabłyszcza jest idealny do matowych szorstkich włosów. Zauważyłam również, że trochę dociąża włosy w sensie ujarzmienia niesfornych kosmyków, które czasami jakby żyły swoim życiem. Jeśli chodzi o jej zapach to nic szczególnego. Używam tej maski raz w tygodniu.


Kallos Algae


Skład:
Aqua (woda) - Ceteatyl Alcohol (emolient tłusty) - Cetrimonium Chloride (konserwant, antystatyk) - Olea Europaea Oil (oliwa z oliwek) - Perfum -  Citric Acid (substancja zmięksczająca, regulator PH) - Cyclopentasiloxane (lotny silikon) - Dimethiconol (lekki silikon) - Propylene Glycol (konserwant) - FucusVesiculosus Extract (Ekstrakt z morszczyna, środek nawilżający- Laminaria Digitanta Extract (wyciąg z alg, substancja nawilżająca) - Spirulina Maxima Extract (algi, nawilżają) - Porphyra Umbilicalls Extract (ekstrakt z czerwonych alg, wiąże wodę)- Ascophyllum Nodosum Extract (algi brunatne, odżywiają i nawilżają)- Benzyl Alcohol (konserwant) - Methylchloroisothiazolinone (konserwant) - Mathylisothiazoliinone (konserwant).

Moja opinia:
To mój zdecydowany faworyt, mimo zawartości silikonów i niezbyt fajnych konserwantów maska ta na stałe będzie gościła na moich włosach, ponieważ niesamowicie je nawilża, jeszcze nie miałam ich tak miłych w dotyku, świetnie się układają, są mięsiste, no po prostu boskie :) Nie puszą się, są bardzo ,,zdyscyplinowane,,
Powiem szczerze, że jeszcze żaden kosmetyk nie nawilżył tak moich włosów!!!
(a może jeszcze na taki nie natrafiłam wcześniej) mniejsza o większość jak na razie, jest to maska nr 1, chyba, że trawi się coś lepszego :)
Zapach maski przypomina mi woń jakiegoś kwiatu, ale uwierzcie mi za chińskiego boga nie mogę go sobie skojarzyć.






Oto moje włosy trochę pogniecione po całodniowym chodzeniu w kucyku :)





Miałyście te maski czy byłyście z nich zadowolone?

P.S. Chciałabym bardzo podziękować Patrycji R. dzięki , której w/w maski posiadam. Pojechała, kupiła i wysłała.  Dziękuję Ci kochana :)


Pozdrawiam
Iza

21 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam są nie drogie, a naprawdę dobre :)

      Usuń
  2. Obecnie używam Keratin. I uwielbiam ją! Jak tylko skończę to na pewno kupię jakąś inną maskę z Kallos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze tej Keratin nie miałam, ale jak coś nie omieszkam wypróbować tylko jak mi się pokończą te, które posiadam :)

      Usuń
  3. na tą 2 mam ochotę bardzo :) w pt lub jutro idę właśnie po jakąś maske do włosów jeśli tylko ta będzie - biorę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta algowa jest rewelacyjna jest dostępna w Hebe za jakieś 9 zł.

      Usuń
  4. Nie miałam żadnej z nich ale najważniejsze że twoim włosom służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nawet się nie spodziewałam takiego działania tej maski algowej, podchodziłam do niej trochę sceptycznie, a tu proszę jakie miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  5. Z Kallosów miałam waniliowego, mam bananowego i czekoladowego, jestem ciekawa algowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Kallosa Algae, jest świetny choć potrafi obciążyć włosy :P wcześniej miałam jeszcze z olejem lnianym (który był chyba najlepszy) i mlecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zaciekawiłaś mnie tym Kallosem z olejem lnianym zobaczę go sobie. Kiedyś miałam mleczny i był ok ale jednak ten Algae jak dotąd najlepszy.

      Usuń
  7. Jeszcze ich nie miałam, a szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta z algami polecam, a i koleżanka w komentarzu napisała, że z olejem lnianym też dobra :)

      Usuń
  8. Ani jestem ani drugiej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam Latte i Frutte. Teraz poluje na bananową lub czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś Latte ładnie pachnie jak budyń :)

      Usuń
  10. Ja obecnie używam maski z tej firmy. Argan i Color z olejem lnianym. Jestem z nich bardzo zadowolona, używam je naprzemiennie. Włosy wyglądają jak po prostowaniu, są miękkie w dotyku, a wcześniej miałam siano na głowie, każdy włos w swoją stronę. Kupiłam w Ostródzie w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie używam z tej firmy maski Vanilla, tą Silk mam w zapasach i czeka na swoją kolej. Po przeczytaniu twojego posta mam też ochotę na tą Algea.

    OdpowiedzUsuń
  12. A dodawalas do tej algowej maski jakieś półprodukty? Ja dzisiaj użyłam jej pierwszy raz i mam spuszona włosy i nie wiem co złe zrobiłam. Myślałam że to przez olej kokosowy ale ten moje włosy lubią. Może za dużo przed myciem w po myciu. Ty już go przetestowalas wiec proszę o radę. Dodałam zdjęcia z dzisiaj u siebie. Zapraszam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej
      Ja niczego do masek nie dodawałam, maska algowa lepiej mi nawilżała włosy i nigdy nie były spuszone. Kurczę może faktycznie za dużo, ja tylko nakładam po myciu i to wszelkiego rodzaju maski/odżywni nigdy przed. Przed myciem nakładam oleje nic poza tym.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka