Mua - paleta cieni Undressed


Witajcie

Na wstępie chciałam poinformować, że za namową znajomych utworzyłam profil swojego bloga na Facebooku. Będę tam umieszczała informacje dotyczące nowych wpisów oraz wiele innych ciekawostek.






A teraz wracamy do tematu posta :)
 Po przeczytaniu kilku pozytywnych opinii na jej temat zdecydowałam się na zakup w/w paletki.






Jeśli chodzi o stronę wizualną opakowania to jest bardzo prosta, co swoją drogą uznaję za plus, ponieważ ja nie lubię jak opakowanie jest za bardzo ,,strojne,, wydaje mi się wtedy, iż ma tylko zachęcić do zakupu wyglądem, a nie jakością :)


Jak można zauważyć jest tu więcej odcieni perłowych niż matowych. Te pierwsze trzymają się na oku o wiele dłużej i mam wrażenie jakby były bardziej na pigmentowane.



Trwałość cieni jest bardzo dobra, na oku potrafią się trzymać do 12 godzin (po zastosowaniu bazy), przyznacie, iż jest to bardzo dobry wynik, tym bardziej, że paleta kosztuje w granicach 21 zł.

Szczerze nie wiem co mam więcej napisać o tej palecie, ponieważ dla mnie ważne jest to aby cienie były ładne i dobrze się trzymały, a w przypadku MUA tak właśnie jest. Nie do kończ trafiłam z kolorami, ponieważ nie we wszystkich wyglądam dobrze, dlatego oddam ją mojej siostrzyczce :), a sama chcę kupić sobie następną.
Jestem ciekawa Waszych opinii jeśli chodzi o cienie do powiek tzn. jakie byście mi poleciły?
Zależy mi na tym aby nie były drogie no i wolę matowe, raczej zimne  kolory :) MUA jak najbardziej też może być tylko inne odcienie :)


Czekam zatem na propozycje.

Pozdrawiam
Iza






11 komentarzy :

  1. Podobają mi się kolorki odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory owszem są ładne, ale w większości mi niestety nie do twarzy :)

      Usuń
  2. Za paletkami nie przepadam, ale kolorki z tej Twojej wydają się bardzo ładne. Lubię perłowe cienie w odcieniach brązu. Szkoda, że nie spisały się u Ciebie odcienie z tej palety. Nie mogę Ci niestety nic polecić, bo sama nie używam matowych cieni do powiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo cienie MUA są bardzo dobre tylko jakoś te kolory miedzi i tego mocnego złota nie bardzo do mnie pasują, za to moja siostra wygląda w nich ślicznie, więc postanowiłam, że jej oddam tę paletę, a sobie muszę coś szukać w grafitach lub brązach ale ciemnych matowych :)

      Usuń
  3. Ja posiadam 3 albo 4 paletku Mua . Ale moja ulubone - Mua Palette Ever After .Piekne , same MATY :D Pozdrawiam , Karen Sympatyczna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź zaraz sobie zobaczę właśnie te Ever After :)

      Usuń
  4. Chcialam ja kiedys zamowic , ale jakos wyszlo ze do mnie nie trafila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami tak mam z niektórymi rzeczami :)

      Usuń
  5. Mnie się kolory podobają. Też cenię sobie trwałość makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą paletkę już jakiś czas i niebawem zorbie jej recenzję plus makijaż. Piękne kolory i trwałość .to jedna z lepszych palet MUA. Nie polecam tej z samymi matami bo pigmentacja kiepsciutka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cienie, opakowanie takie sobie ale dla mnie chodziło o zawartość i jakość a nie opakowanię. Cienie łatwo się rozprowadzają, ładnie i długo utrzymują się na powiekach.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka