Olejek Alterra - Mieszane uczucia.


Witajcie Moi Drodzy

Przyszedł czas, że i ja skuszona wieloma super opiniami, kupiłam sobie olejek firmy Alterra.


Nie powiem Wam za wiele bo i nie ma za bardzo o czym, trochę się rozczarowałam, nie ukrywam no ale cóż to co dla jednego jest super ekstra, dla drugiego może być do bani.

Co nam mówi producent:


Olejek do masażu Alterra, pielęgnuje skórę aksamitnie delikatnie, specjalnie dobranymi, z natury czystymi olejami roślinnymi, takimi jak tłoczony na zimno ekologiczny olej z jojoby oraz ekologiczna oliwa z oliwek extra virgin, Wartościowy ekologiczny olej z awokado i odprężający ekologiczny olej sezamowy chronią skórę w sposób odczuwalny przed utrata wilgoci. Naturalny olej migdałowy i cenny olej z pestek winogron zaopatrują ją wysokowartościowe nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy. Bogaty ekologiczny olej sojowy i pielęgnacyjny olej z nasion pszenicy nadają skórze sprężystość i pozwalają jej jednocześnie na zachowanie elastyczności. Taka pielęgnacja wspomaga zdolności regeneracyjne skóry, która sprawia wrażenie miękkiej w dotyku i zadbanej. 
Dobroczynny i regenerujący masaż olejkiem do masażu z migdałami i papają może pobudzić ukrwienie oraz usunąć napięcie. Owocowy zapach tropikalnej papai rozjaśnia i rozpieszcza zmysły.

Tutaj ode mnie daję 6+ dla osób, które stworzyły ten opis :) Nie no nie ma zmiłuj :)


Olei tam co niemiara różnego rodzaju, praktycznie same ekologiczne itd. itd. no to sobie myślę wysmaruję nim włosy no zrobię im masaż co by nie było rozpieszczę sobie zmysły. 
 I co? I  tu się kompletnie nie sprawdził. Dawałam mu kilka szans no bo może jakiegoś focha miał i rozpieszczać mnie nie chciał, niestety wyłożył się na pierwszym,, zakręcie,, i tak już pozostało. Wiem, iż olejek ten nie jest przeznaczony do włosów, ale czytałam, że wiele dziewczyn również i tak go używa. Nic trudno się mówi nie wszystko dla wszystkich prawda.

Co do wcierania w skórę nie jest źle, fajnie się go rozprowadza, dosyć szybko się wchłania, ładnie pachnie, ale krótko. Więcej powiedzieć o nim nie mogę, ponieważ częściej używam do ciała masła z firmy ORGANIQUE, które uwielbiam i dopiero ono daje niezłego ,,kopa,, nawilżającego.

No i troszkę kobietka ponarzekała :) Ale to jest tylko moje skromne zdanie, bo a nóż widelec dla kogoś innego Olejek może być rewelacyjny.

 Dla mnie średniaczek, ale na pewno go zużyję do końca, po prostu zatrudnię męża i plecki będzie mi masował :) 


Trzymajcie się cieplutko.

Pozdrawiam
Iza




9 komentarzy :

  1. Szkoda, że się w nim nie zakochałas ;) napisz jeszcze czy masz wysoko czy niskoporowe włoski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju to mi teraz pytanie zadałaś :) Nie wiem jakie mam ale chyba wysokoporowe bo już kilka razy czytałam na ten temat i próbowałam jakoś dopasować i wydaje mi się, że od skóry są średnio a na końcach wysoko ale ręki nie dam sobie obciąć. A co? hi hi

      Usuń
  2. ja też go kiedyś kupiłam, sugerując się opiniami z blogów i na włosach całkowicie się nie sprawdził ;) po jego nałożeniu końcówki fruwały, były suche i szorstkie,w dodatku puch, puch i jeszcze raz puch. zużyłam do ciała, ale też efektów zbyt wielu nie zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie końcówki też były suche i szorstkie jak u ciebie.

      Usuń
  3. u mnie na włosach też jest słaby, żeby nie powiedzieć że beznadziejny.. ale gdy doda się kilka pompek do kąpieli... ukojenie dla zmysłów i mega nawilżona skóra! serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, muszę spróbować dodać go do kąpieli i zobaczymy.

      Usuń
  4. Lubię go do ciała bo fajnie nawilża i obłędnie pachnie. Do włosów natomiast kompletnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bardzo lubię ten olejek,nakładam jedną kropelkę na prawie już suche włosy i jest OK;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie przepadam za tym olejkiem :)

    ______________________________

    zapraszam do mnie nowy wpis !

    http://teraznatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka