Pierwszy post z cyklu TYP URODY - Zgaszona Jesień


Witajcie

Na początku chciałabym podkreślić, iż nie jestem żadną stylistką, makijażystką itp. wszystkie informacje na temat opisywanych przeze mnie typów urody zbierałam czytając różnego rodzaju artykuły. Było ich naprawdę wiele, siedziałam analizowałam, zapisywałam na kartkach i tak właśnie powstał ten post. 

Zacznijmy od podstaw. Rozróżniamy cztery główne typy tj. Jesień, Zima, Wiosna, Lato. Wiadomo jednak, że wszystkich nie możemy wrzucić do jednego worka, więc powstały jeszcze tzw. podtypy np. Jasne/Delikatne Lato itd.

Postaram się jakoś zwięźle opisać każdy z nich, czyli powstanie ich 12  :)


Pierwszym typem urody jaki chciałabym Wam przedstawić kryje się pod nazwą:





Skóra zgaszonej jesieni przeważnie ma odcień miedziano-szary z delikatnymi piegami. Szybko się opala. Oczy piwne, brązowe, nawet niebieskie ale z lekko szarawym zabarwieniem. Jeśli chodzi o włosy to często spotykanym zjawiskiem przy tym typie urody jest to, iż w dzieciństwie są w kolorze blond z czasem jednak zaczynają one ciemnieć i pojawiają się złoto - miedziane refleksy.


Makijaż:

Pani zgaszona jesień powinna wybierać podkłady w odcieniach beżowych. Róż do policzków - brązowy lub brudny różowy. Cienie do powiek raczej w ciepłych tonacjach ale ostrożnie aby nie przesadzić, mając np. do wyboru intensywny pomarańcz, a brzoskwiniowy wybierzmy ten drugi.

Kolorami pasującymi do do tego typu urody są:

ECRU
BRZOSKWINIOWY
ŁOSOSIOWY
CIEMNY KORAL
OLIWKOWY
BEŻOWY
BRUDNY, PUDROWY RÓŻ
ŚLIWKOWY
ZIELEŃ KHAKI


Przykład zgaszonej jesieni to między innymi Drew Barrymore.






Już niedługo opis kolejnego typu.




Pozdrawiam
Iza

3 komentarze :

  1. Ciekawy post, zawsze miałam problem z ustaleniem typu urody, ale pewnie sporo osób ma z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Poczekam na wiosnę, tylko jeszcze nie wiem którą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam problem, żeby określić swój typ urody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka