Szał na mat dopadł i mnie :)

Witajcie

Nie wiem co się stało ale ostatnio bardzo podoba się mi matowa ,,kolorówka,, tzn matowe cienie, matowe pomadki, matowe lakiery do paznokci no to, że podkład najlepiej jakby był też matowy to już norma :) 

To chyba jesień tak na mnie działa :) 



Zacznę od pomadek w kredce. Jest to seria Color Wear z firmy Lovely.

Pierwszą jaką wybrałam była kredka w kolorze oznaczonym nr 3, który określiłabym jako pudrowy róż oczywiście matowy. Jest to produkt dobrej jakości, na ustach utrzymuje się do 3 godzin, ładnie kryje. Cena ok 8 zł


Druga kredka z tej samej serii oznaczona nr 2 tak jak w pierwszym przypadku pomadka jest matowa, jej kolor to taki lekki brąz. Szczerze mówiąc nie bardzo mi się podoba, na zdjęciach wygląda o niebo lepiej niż w rzeczywistości :)  Cena ok 8 zł Zobaczcie:


Pomadka Essence nr 09 nie jest typową bardzo matową pomadką, ale kolor bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o jej trwałość to jest nieciekawa, utrzymuje się ok godziny. Cena 9,99 zł. Dostępna w drogerii Natura.


A teraz przyszedł czas na najlepsze, najbardziej trwałe matowe pomadki jakie do tej pory miałam.
Mowa tu o Lovley  Extra Lasting nr1 i nr 2. Ich trwałość jest zdumiewająca, pozostają na ustach nawet do 6-7 godzin. Cena ok 9 zł. Kolory są piękne i  nasycone.

Kolor oznaczony
 Nr 1

Kolor oznaczony
Nr 2





I który kolor podoba Wam się najbardziej?

Pozdrawiam
Iza



3 komentarze :

  1. Kolor oznaczony nr 1 jest zdecydowanie w moim stylu :)
    Widzę, że masz tak jak ja - kupujesz od razu kilka sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi czasami tak mam, że jak już jestem w sklepie to kupuję kilka tym bardziej, że są w przystępnej cenie :) jakby kosztowały po 30 zł za szt to bym nie kupiła hi hi :)

      Usuń
  2. u mnie pomadka essence 09, trzyma się bardzo długo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka