Uroczy lakier do paznokci od Golden Rose

Witajcie

Macie czasami ochotę nie wychodzić w ogóle z łóżka? No ja mam tak ostatnio nie to, że spać mi się chce, po prostu w świecie mam wielkiego lenia :) Jest tyle rzeczy do zrobienia, a mi się nie chce. Wiecie ile mam przygotowanych materiałów na posty? Chyba z dziesięć oby nie więcej, tylko usiąść do komputera i to wszystko ogarnąć eehhhh. 

Dlatego dzisiaj post typu light :)

Słów kilka o lakierze do paznokci Golden Rose z serii Color Expert nr 52.


Lakier o pojemności 10,2 ml. ma lekko perłowe wykończenie, mi osobiście przy tym kolorze nie przeszkadza. Kupiłam go w osiedlowej drogerii za 4,80 zł.

Jak za taką cenę śmiało można powiedzieć, że to super lakier. Bardzo dobrze kryje, szybko wysycha,  długo utrzymuje się na paznokciach, posiada szeroki pędzelek, który umożliwia perfekcyjną aplikację.



Cud, miód i orzeszki hi hi hi 

Wzięłam i kupiłam go na tzw. wypróbowanie. Z radością stwierdzam, że lakier spisał się na piątkę i będzie często gościł na moich paznokciach.

Miałyście może inne kolory z serii Color Expert? Możecie jakiś polecić?

Pozdrawiam 
Iza

P.S. Zapraszam do polubienia mojej strony na 







5 komentarzy :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka