Aktualizacja włosowa - październik 2014

Witajcie


Dawno nie pisałam nic na temat moich włosów. Przyznam się bez bicia, że trochę je zaniedbałam to znaczy nie olejowałam itd. 
Myłam sobie szamponem i nakładałam maskę algową Kallosa. I tak co drugi dzień na wieczór żeby sobie spokojnie wyschły przez noc :)


Rano czasami zabezpieczałam końcówki olejkiem z z firmy Balea.

Jakieś trzy tygodnie temu odwiedziłam fryzjerkę, która ciachnęła mi 3 cm.

Oto moje włosy, które mają teraz długość 43 cm.


Tu jakieś prześwietlone to zdjęcie wyszło.

Niestety zdjęcia robię telefonem i nie są dobre jakościowo, może Mikołaj przyniesie mi pod choinkę jakiś fajny aparat hi hi hi

A i jeszcze na koniec powiem, że włosy strasznie zaczęły mi wypadać i to na potęgę. Wszędzie je widzę, na poduszce, na ubraniach nie wspomnę o szczotce i podczas mycia, no coś okropnego. Już mam nawet jakieś dziwne sny, że zostaje mi w ręku cała garść włosów. 
Mam nadzieję, że związane jest to z porą roku jaka nadeszła bo już zaczynam się bać, iż zostanę łysa.

Od dwóch dni używam znowu wcierki Jantar z nadzieją, że ograniczy ilość wypadających włosów.


A jak mają się Wasze włoski ?


Pozdrawiam 
Iza

4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś mi się udało zapleść samej tego warkocza :)

      Usuń
  2. Mnie też ostatnio mocniej włosy wypadały i się przetluszczaly.. Woda brzozowa mi pomogła :) włosy śliczne. Ja zapraszam twardo ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka