Lakier nie tylko imprezowy.

Witajcie

Dzisiaj króciutko, przedstawię Wam pewien lakier do paznokci, który zrobił ogromną furorę wśród mojej rodziny i nie tylko. 
Mowa tu o holograficznym Fashion Addict firmy Color Club  

Lakier urzekł mnie pod każdym względem, a mianowicie, utrzymuje się na paznokciach nawet tydzień, szybko wysycha, ładnie pokrywa płytkę paznokcia - nie robi smug, a jego kolor mówi sam za siebie - cudeńko :)

Zapraszam do oglądania, oto zdjęcia w świetle dziennym





Z flashem






I jak podoba się? Bo mi bardzo :)

Miłej niedzieli
Pozdrawiam
Iza

8 komentarzy :

  1. Kolor marzenie. Gdzie kupiłaś gdyż nie znam tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Lubie tego typu kolory,do pracy, na imprezę, wszędzie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny :-) Były też inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze dwa kolory, jeśli chodzi o te holograficzne.

      Usuń
  4. bardzo ładny, przydałoby mi się podobny na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka