Matowy lakier do paznokci .......

Witajcie

Dzisiaj króciutko o lakierze do paznokci z firmy Wibo  serii Chic matte. Dlaczego krótko? A dla tego, że za wiele nie da się o nim napisać.
Jedyne co mi się w nim spodobało to kolor i nic poza tym.... 
Zobaczcie sami.

Pierwsze co mnie zniechęciło to zakrętka, która jest dosyć duża i nieforemna tzn ciężko jest precyzyjnie pomalować paznokcie gdy niewielki pędzelek jest umieszczony w dosyć dużej ,,skuwce,, Może dla bardziej wprawionych nie stanowi to żadnego problemu lecz lakiery dostępne dla ogółu powinny być zrobione tak aby klientce, malowanie paznokci nie kojarzyło się z jakąś męczarnią.

 Co do jakości no cóż na drugi dzień po pomalowaniu lakier zaczął mi odpryskiwać :( Chyba nie muszę nic więcej dodawać.

Tak więc pierwsze żale za mną :)

Jak wspomniałam na samym początku, kolor śliczny i matowe wykończenie fajnie z nim współgra. 




No i tyle. :)

Dobrze, że nie kosztował wiele ale chyba nie zdecyduję się na zakup kolejnego lakieru z serii Matte z w/w firmy, a może ja akurat trafiłam na jakiś stary zleżały egzemplarz?

Pozdrawiam
Iza






6 komentarzy :

  1. Wygląda bardzo ładnie na paznokciach, szkoda tylko, ze trwałość taka kiepska

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej serii ale z satynowym wykończeniem. Zakretka jakoś mi nie przeszkadza. Mam go już chyba czwarty dzień na paznokciach, nie odpryskuje ściera się tylko na końcach. Kolor Twojego lakieru bardzo ładny i subtelny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie wiem może ja akurat trafiłam na taki co to go klientki otwierały z 1000 razy i sprawdzały czy aby na pewno w środku jest lakier do paznokci :) :) :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kolor faktycznie ładny tylko żeby posiedział na paznokciach tak ze trzy dni przynajmniej. :)

      Usuń
  4. Kolorek ładny,szkoda,że taki nietrwały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka