Moja chciejlista

Witajcie

Wiadomo marzenia nie kosztują, więc postanowiłam stworzyć swoją chciejlistę.
Wiem też, że wszystkich rzeczy, które Wam pokażę na pewno nie kupię od razu może powinnam zatytułować posta ,, chciejlista na rok 2015/16,, :)


No nic zapraszam na obejrzenie moich małych/wielkich marzeń.



A wiec marzy mi się :

Aparat OLIMPUS E520
Perfumy Shalimar INITAL L'eau Guerlain
Zestaw pędzli do makijażu HAKURO
Oraz dwie rozkloszowane spódniczki jedna mini druga midi :)

Jak widać wiecie już dlaczego napisałam, że realizacja marzeń rozciągnie się sporo w czasie.




Pozdrawiam Cieplutko

Iza

5 komentarzy :

  1. Też mi się marzy zestaw pędzli Hakuro ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj te pędzle również mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym roku Mikołaj mi je podaruje :) Tylko nie wiem czy byłam wystarczająco grzeczna :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka