Piasek wieczorową porą .....


Witajcie

Chciałam Wam pokazać mój pierwszy piaskowy lakier do paznokci. Niejednokrotnie o nich czytałam i widziałam. Podobały mi się bardzo jednak u innych. Nie umiałam sobie wyobrazić lakieru o tak chropowatej fakturze na swoich paznokciach, ponieważ nie lubię jak coś mi haczy, drapie itp. ma być gładko :)

Ale jednak się skusiłam!!! 
Czy zmieniłam zdanie? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam.

Tak więc, zostałam zauroczona tym lakierem :)
Mowa tu o piasku firmy LOVELY seria Baltic Sand nr 1.

Kolor wybrał mój synek :) I trafił w gust mamusi jak nic.

Poza kolorem o dziwo struktura lakieru wcale mi nie przeszkadza, o nic nie zaczepia, owszem jest chropowata ale bardzo delikatnie.
Trwałość jest fenomenalna. Zmywanie go z paznokci to już lekki wyczyn i potrzebowałam trochę cierpliwości.

Dość szeroki pędzelek umożliwia nam precyzyjne pomalowanie paznokci.

Czyli mimo wcześniejszych uprzedzeń jestem całkowicie na Tak i obawiam się, że zaopatrzę się w najbliższym czasie w inne piaskowe lakiery :)







Co myślicie? 


Życzę spokojnej nocy :)

Pozdrawiam
Iza

4 komentarze :

  1. Lubię piaskowe lakiery,a ten ma taki świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak cukierki z cukrową posypka :) również lubię piaski za ich ciekawą strukturę :) super, że i Tobie się spodobały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie go określiłaś :) Dokładnie tak wygląda. Teraz mam na paznokciach cukiereczki :)

      Usuń
  3. tez sie zastanawialam nad tymi lakierami, ale nie wiedzialam jak to bedzie wygladac na paznokciach. a wyglada mega :)
    i świetna ta pościel (?) z pierwszego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka