Puder sypki Celia WOMAN

Witajcie

Pogoda nam się zepsuła jak nic :( Ogólnie to, że jest coraz zimniej wcale mi nie przeszkadza ale brak słoneczka na niebie już tak. Ja chyba działam jak jakaś bateria czerpiąca energię ze światła słonecznego hi hi bo jak go nie ma to nic mi się nie chce, a jak jest to latam jak ten króliczek z reklam baterii Duracell :) 

Tak jak większość kobiet, rano przed wyjściem z domu robię sobie makijaż. Zajmuje mi to ok 5 do 10 min nie więcej, bo ile czasu może zająć nałożenie podkładu, zrobienie kresek na oku, wytuszowanie rzęs, maźnięcie różem policzków i delikatne przypudrowanie noska.

Właśnie do w/w przypudrowania nosa no i twarzy w kosmetyczce posiadam jeden z lepszych (jak dla mnie) pudrów sypkich. 
Mowa tu o Loose Powder firmy CELIA.


Firma Celia jest na polskim rynku już od 1959 roku. Ja pamiętam jak moja babcia miała pomadki tej właśnie firmy. Nie zapomnę tego jaki to był uniwersalny kosmetyk w rękach mojej kochanej babuleńki :) dlaczego? bo jedna pomadka (najlepiej w różowym lub malinowym kolorze) służyła jako cień do powiek, róż do policzków no i na końcu jako pomadka  hi hi hi

Na samo wspomnienie uśmiech  pcha mi się na usta i to wcale nie szyderczy tylko pełen czułości :)

No nic pomijając ,,sztuczki makijażowe,, mojej babci, chcę powiedzieć, iż jest to pierwszy produkt z tej firmy jaki posiadam. I dziwię się dlaczego.

Puder jest na prawdę świetny !!!

Duża pojemność bo 25 g cena ok 16 zł.

Zawiera wygładzające proteiny jedwabiu i naturalny filtr UV. Perfekcyjnie matuje, zapewniając satynowe wykończenie makijażu. Idealny do każdego rodzaju skóry. (tyle od producenta)


Co tu więcej pisać? Nie wiem, ponieważ w pełni zgadzam się z producentem. Dodam, że produkt jest dostępny w czterech wersjach kolorystycznych:

BEŻOWY
NATURALNY
TRANSPARENTNY GLOW
TRANSPARENTNY MAT

Ja posiadam w kolorze beżowym.
Jedyny minus jaki mogę tu dać to za dostępność, a raczej jego brak w sklepach stacjonarnych. Ja swój puder kupiłam na Allegro, ale wcześniej oblatałam wszystkie drogerie w swoim mieście. Najlepsze jest to, że w tych osiedlowych Panie sprzedawczynie mi mówiły, iż często spotykają się z zapytaniem o ten puder. Nie rozumiem zatem dlaczego go nie sprowadzą.






Możecie mi jeszcze coś polecić z produktów Celi? Zastanawiam się nad lakierami do paznokci.
Z chęcią wysłucham Waszych opinii :)


Pozdrawiam
Iza

3 komentarze :

  1. Niewiele znam produktów z tej firmy. Puder wydaje się być bardzo fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam o nim dużo dobrego w szczególności na Youtube (Maxineczka o nim mówiła)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka