A bo ze mnie zwykły, prosty człowiek jest i niektórych rzeczy nie ogarniam.....

Witajcie

Dzisiaj post z innej beczki. Co skłoniło mnie do jego napisania? Jak zwykle ludzie i ich podejście do siebie i innych.

Wiem, że internet jest takim miejscem, w którym tzw ,,wolność słowa,, jest wykorzystywana do granic możliwości i wiem, że ja pisząc bloga również poniekąd w tym wszystkim uczestniczę no jest jednak zawsze jakieś ALE, prawda?


O co mi konkretnie chodzi? a o to, że wczoraj miałam chwilę czasu i pobuszowałam po różnych blogach, głównie kosmetycznych. Czytałam wybrane posty od deski do deski wraz z komentarzami i powiem Wam szczerze, iż to co mnie najbardziej w tym wszystkim ruszyło to właśnie niektóre osoby wypowiadające się w pod wpisami.


Ja uważam, iż każdy ma prawo prowadzić bloga tak jak ma na to ochotę!!! Jedni to robią w celach zarobkowych dla innych jest to hobby, a jeszcze dla innych, również dla mnie jest to odskocznia od dnia codziennego. Uwierzcie mi nie mam kolorowo zmagam się jak wiele osób w naszym kraju ze spłacaniem kredytu hipotecznego ( o zgrozo we frankach) i z na prawdę ciężką nieuleczalną chorobą ale mimo to staram się być normalnym człowiekiem. Jak czytałam co poniektóre komentarze na innych blogach to mi ręce opadały ile w ludziach jest złości i zawiści ich celem jest dogryzanie, wyśmiewanie innych.

Osobiście wychodzę z założenia, że jeśli nie pod pasował mi jakiś blog to po prostu go nie czytam i tyle, ale nie piszę nikomu, iż ma tu cytat: ,, iść do obory i wysmarować włosy łajnem,, Boże przenajświętszy powiedzcie mi czemu w innych tyle jadu?

Tak jak napisałam w tytule ja jestem prostym człowiekiem, popełniam błędy, nie zjadłam wszystkich rozumów i ciągle w jakiś sposób się jeszcze uczę nawet najprostszych rzeczy bo chyba nie ma na świecie kogoś co by potrafił wszystko. Jednak czytając te komentarze są w śród nas tacy, którym się wydaje, iż jednak wszystkie rozumy świata pozjadali tylko ich wypowiedzi temu grubo przeczą.

Jestem wdzięczna za to co mam mimo tego, że nie jest tego wiele no i te choróbsko, które wywróciło moje życie do góry nogami. Dokładnie wiem teraz na kogo mogę liczyć, co niektórzy z moich znajomych przestali się odzywać itd itd. jest mi z tego powodu trochę przykro ale nikogo nie winię i nawet to nie daje mi prawa do tego aby Ich oceniać, a co dopiero jeśli kogoś się nie zna, tylko czyta się Jego bloga.

Powiedzcie mi czy ja jestem jakaś dziwna? Bo czasami takie mam wrażenie. 
Lubię ludzi, którzy mają własne zdanie ale jednocześnie takich, którzy jak się wypowiadają na jakiś temat to jednocześnie się na nim znają, a nie piszą aby komuś ,,dowalić,, zrobić przykrość i przy okazji ośmieszyć. 

Takim oto sposobem trochę się pożaliłam :)

Jeśli się mylę to dajcie mi znać bo może ze mną jest coś nie tak.




Pozdrawiam
Iza




8 komentarzy :

  1. To prawda,ja tez zachodzie w głowę skąd w ludziach tyle jadu.Nie raz czytałam komentarze bardzo złośliwe.
    I to nawet nie chodzi o blogi.
    Oglądałam ostatnio program 'Nasz nowy dom, ,zastanawiałam się jak nasi kochani rodacy reagują na niego i trafiłam na wpis o jednym z odcinków,Tak jak myślałam,wśród osób gratulujacych,cieszących się znalazły się i takie których zawiść zrzerała.
    Tak juz jest,SA tacy ludzie i nie zmieni się tego.
    Czy to w prasie,telewizji czy naszych blogach zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał nas opluć'pokazać że nic nie potrafimy i to nie przebierając w słowach.Pozostaje ignorować i współczuć.
    Oczywiście jakieś sugestie,uwagi ale wszystko na poziomie i kulturalnie ja jak najbardziej przyjmuje ,każdy ma prawo do swojego zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie wiem czy to zazdrość czy tacy ludzie próbują sobie w ten sposób poprawić humor.

      Usuń
  2. Niestety chyba jest z Tobą coś nie tak, zresztą tak jak że mną i coraz mniejszą grupą ludzi.
    Nie widzę tyle jadu na zagranicznych forach co na naszym rodzimym podwórku nie ważne czy wejdziemy na blogi, wizaż pudelki czy inne cholerstwo którego nie odwiedzam. Ludzie wyladowuja swoją frustrację od rana do nocy, zamiast spojrzeć na siebie i rozwijać się zajmują się życiem wszystkich sąsiadów/celebrytow. To smutne ale prawdziwe, najpierw dzieciaki naoglądają się top modeli big brotherow i innych cudów, a później nauczeni programami wszystkich wokół oceniają prawie jak gdyby kogoś interesowała ich opinia i miał przez to coś wygrać/przegrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam czasami też wchodzę na pudelki i takie tam, ale nigdy nic nie komentuję tylko oglądam sobie zdjęcia w jakich kreacjach ktoś wystąpił hi hi hi. Niestety to co piszesz o tych programach to prawda, a to co się teraz dzieje w szkołach to już w ogóle paranoja bo się właśnie naoglądały. Ja już się boję jak mój synek pójdzie do pierwszej klasy.

      Usuń
  3. Zdecydowanie wszystko z Tobą w porządku! Też nie rozumiem takich ludzi, ale co zrobić, zawsze były i będą takie osoby na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że ze mną jest ok bo już na prawdę myślałam, że z jakiejś innej planety jestem :) Niestety jest coraz więcej takich osób, którym radość sprawia to, iż komuś dowalą i oplują.

      Usuń
  4. Zgadzam się z Tobą, coraz częściej spotykam komentarze, które są dodawane tylko po to aby skrytykować i obrazić ich autora. Ja rozumiem, że każdy ma inne zdanie i fajnie jest jak je wyraża,ale przecież można to zrobić kulturalnie i uszanować jeśli ktoś myśli inaczej, nie trzeba przecież od razu pluć jadem na prawo i lewo. No ale niestety tacy już są niektórzy ludzie i ich się nie da zmienić, czasami mam wrażenie, że Ci co piszą obraźliwe komentarze chcą się w ten sposób dowartościować, albo zazdroszczą innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie to, trafiłaś dokładnie. Co niektórzy zostawiają komentarz tylko po to aby napisać jak to ,,beznadziejnego mamy bloga,, Dzięki Bogu mi nikt jeszcze tak nie napisał ale przeczytać tego typu informację musi być bardzo przykre. Ni e ważne jak kto i o czym pisze ale jeśli wkłada w to całe swoje serce i przeczyta, takie przykre słowa to nie wiem jaki ktoś nie byłby twardy to i tak zaboli.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka