Golden Rose - Velvet Matte oraz Vision Lipstick.

Witajcie

W ciągu ostatnich miesięcy ogłupiałam na punkcie pomadek i lakierów z firmy Golden Rose. Pomadki z serii Velvet Matte i Vision Lipstick totalnie zawróciły mi w głowie i pewnie żeby nie ograniczony budżet to miałabym wszystkie kolory z każdej serii :) :) :)

Nie jestem pierwszą osobą, która je lubi i opisuje na blogu. Dlatego nie chcę powtarzać tego co już niejednokrotnie czytaliście. Napisze tylko i wyłącznie jakie są moje odczucia jeśli chodzi o te produkty.



Tak więc pomadki z serii Velvet Matte na moich ustach trochę podkreślają suche skórki, mimo tego utrzymują się dosyć długo w stanie nienaruszonym, pigmentacja na 5+. Kolory jakie posiadam to
02, 07, 09, a prezentują się o tak:




Vision Lipstick są pomadkami kremowymi z delikatnym połyskiem, trwałość wyśmienita zresztą tak samo jak ich pigmentacja. Czego więcej chcieć? Cena również jest bardzo atrakcyjna.



Jak widzicie wybierałam kolory, które będą pasowały do makijażu na co dzień tylko jeden nr 112 jest bardziej wyrazisty.

W chwili obecnej pomadki Golden Rose grają u mnie pierwsze skrzypce, a u Was?

Powoli przygotowuję post o lakierach do paznokci z GR serii Color Expert, będzie do obejrzenia 8 kolorów :)



Pozdrawiam
Iza





8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Kolory dużo ładniej wyglądają w rzeczywistości, kurczę nie mam dobrego aparatu i niestety te odcienie słabo widać. Mój ulubiony to 110 jest przepiękny :)

      Usuń
  2. Vision Lipstick dłużej się utrzymują od Velvet Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Jeszcze nie miałam,ponieważ nie używam pomadek na dobrą sprawę, nie lubię po prostu. Z Golden Rose lubię za to lakiery do paznokci i mam ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Roze nie pasuja do mojego typu urody, choc wygladaja pieknie i kusza mnie zawsze ^^ Od dłuzszego czasu kusi mnie matowa seria, jednak nie uzywam zbyt wielu pomadek, a mam juz ich i tak za duzo; jestem zwolenniczka minimalizmu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie szminki nie pasują ;/
    ale kolorki super ;)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno kupiłam pomadkę z serii Velvet matte, taki ciemny burgundowy kolor. Na ustach wygląda przepięknie, ale u mnie niestety się tak długo nie trzyma ;/ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka