Takie tam mazajki .....

Witajcie

Dzisiaj będą praktycznie same zdjęcia bo tak tylko pochwalić się chciałam jak to o 3 w nocy natchnienia dostałam i wzięłam się za malowanie paznokci. Już Wam kiedyś wspominałam, że spać nie mogę, więc albo sobie sprzątam albo wymyślam inne rzeczy hi hi

Ostatnio mnie wzięło na lakiery firmy Golden Rose z serii Color Expert. Długo się trzymają, mają piękne kolory i ta cena 4,90 zł nic dodać nic ująć. Dzisiaj padło na kolor nr 09 taki typowy nudziak. 


Resztę kolorów przedstawię w innym poście.

A teraz zapraszam do oglądania :)
Zdjęcia w sztucznym świetle robione ok 3 w nocy.

 




A tutaj jak już się jaśniej na dworze zrobiło :)



I jak się podoba moja tzw. twórczość?

Ps. Już jutro kończy się organizowane prze zemnie rozdanie, kto jeszcze nie wziął udziału, a ma ochotę to zapraszam.


Pozdrawiam
Iza

7 komentarzy :

  1. pięknie wyszło :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo, nie powiem starałam się :D

      Usuń
  2. Fajny kolor, bardzo lubię tą serię lakierów GR, mam nawet podobny w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor, wzorek też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołaczam sie do zachwytów nad kolorem lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka