Wyniki rozdania !!!

Witajcie

Widzicie jak szybko się ogarnęłam z wynikami :) a to dlatego, że chciałabym jutro wysłać paczuszkę zwyciężczyni aby mogła się szybko nacieszyć nagrodą.

Powiem szczerze, że nie spodziewałam się tylu zgłoszeń, tym bardziej jest mi bardzo miło, iż wzięłyście udział w rozdaniu i chciałabym obdarować Was wszystkie ale tylu prezentów nie posiadam :(


Tak więc do konkursu zgłosiło się AŻ 65 osób, z których nagrodę WYGRYWA :



 Ewelina J - Długie Włosy

Gratuluję!!! i proszę o jak najszybsze podanie adresu do wysyłki na maila:
izabela.dudalska@gmail.com


Po nowym roku będę organizowała kolejny konkurs, więc jeszcze nic straconego.



Życzę miłego dnia

Pozdrawiam 
Iza

12 komentarzy :

  1. Ale świąteczne szczęście :) Serdecznie dziękuję! To pierwszy raz jak wygrałam coś. Bardzo ,bardzo dziękuję!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze dodam,że ta peletka Sleek marzyła mi się dniami i nocami :) Ale się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci taką radość. Aż mi się sama buzia uśmiecha jak tak szczerze się cieszysz :) Jutro wysyłam paczuszkę :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka