Golden Rose Color Expert nr 05, 06, 09, 10, 72, 80, 83, 88, 91, 92.

Witajcie

Dzisiaj będzie dużo zdjęć, a mało treści. Post lekki i przyjemny głównie do oglądania :) 
Pisałam już o tych lakierach dwa razy więc nie chcę się powtarzać, pokażę tylko jakie posiadam  kolory, a jak widzicie w tytule jest ich 10 szt.


Niestety w chwili obecnej mam bardzo krótkie paznokcie ale lakiery i na takiej długości bardzo ładnie się prezentują, zatem zapraszam do oglądania.

Zacznę od najniższych numerków.

05 - jaśniutki pastelowy beż.


06 - taka kawa z mlekiem :)


09 - mogliście już go zobaczyć tutaj


10 - piękny, pastelowy beżowo- fioletowy odcień


72 - kolor przypomina mi mleczną czekoladę :)


80 - ciemno wiśniowy idealny na jesień i zimę.


83 - jasny fiolet z domieszką błękitu, lekko połyskujący


88 - bardzo ciemny fiolet, prawie czarny.


91 - grafitowy


92 - taka pastelowa, brudna zieleń :)


A, że lakierów mam szt 10 to pomalowałam sobie każdy paznokieć na inny kolor hi hi.



Który się Wam najbardziej podoba? bo mi wszystkie :)


Pozdrawiam
Iza

7 komentarzy :

  1. Wszystkie mi się podobają:-)
    Lubie lakiery Golden Rose .

    OdpowiedzUsuń
  2. 9, 80 i 88 najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze każdy kolorek ma to coś w sobie ;) Trudno byłoby zdecydować się na jeden.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kolor 06 i jest genialny <3
    92 jest śliczny<3
    uwielbiam lakiery z GR ! :)
    masz piękne paznokcie

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te kolory. Może bliżej lata coś kupię, na razie mam całe pudło lakierów. 9,10 i 92 podobają mi się najbardziej. Chociaż reszta też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się podoba nr 9 i 10, takie w moim typie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te lakiery ;) wszystkie, które pokazałaś bardzo mi się podobają ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka