Malowanie odrostów szamponem koloryzującym Palette.

Witajcie

Na wstępie chciałabym Wszystkim życzyć spełnienia marzeń oraz zrealizowania wszystkich noworocznych postanowień w 2015 r !!!

Ja osobiście nie mam żadnych postanowień no może jedno życzenie aby ten rok był spokojniejszy i nie przyniósł mi żadnych smutnych niespodzianek bo 2014 r lubił.

A teraz główny temat dzisiejszego posta czyli malowanie włosów:

Oto czego użyłam do farbowania.



Może Was zdziwić, iż do farbowania głównie odrostu wybrałam szampon koloryzujący, a nie zwykłą farbę. Otóż w tym produkcie mamy do dyspozycji krem koloryzujący plus wodę 9% dlatego wiedziałam, że spokojnie poradzi sobie z ciemnym kolorem.

Co jest dużym plusem tej ,,farby,, to jej zapach, nie był drażniący ani duszący jak przy standardowych produktach do koloryzacji i o dziwo nie szczypała :)

Zobaczcie jaki uzyskałam efekt.

Przed:

Po:

Oczywiście pani na opakowaniu ma dużo ładniejszy kolor niż wyszedł mi ale i tak jestem zadowolona, ponieważ farba nie zrobiła mi efektu ,,kurczaczka,, i faktycznie jest to perłowy blond.

Zobaczymy jak z wypłukiwaniem koloru bo jest to niby szampon koloryzujący z trwałością do 24 myć.

Co ważne produkt nie podrażnił mi skóry głowy, a wiadomo nie od dziś, że farby Palette do delikatnych nie należą. 




Tak jak już wspomniałam z koloryzacji jestem zadowolona, bo uzyskałam fajny chłodny efekt, ale nie powiem trochę się bałam co to będzie :)


Pozdrawiam
Iza

8 komentarzy :

  1. kolor bardzo ładny wyszedł, bez żółtych tonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się trochę zdziwiłam, że taki zimny wyszedł. Zobaczymy jak będzie się prezentował po kilku myciach.

      Usuń
  2. Kolor świetny i efekt farbowania odrostów też bardzo zadowalający jak na szampon. Powiem szczerze,że stosowałam palette bo zawsze miały najpiękniesze kolory blond, jednak moja skóra głowy bardzo ich nie lubiła. Raz dostałam krwawiących dziur na głowie i ogromnego pieczenia ...od tej pory pożegnałam się chcąc nie chcąc z Palette na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Matko to faktycznie zrobiła Ci niezły bałagan ze skórą aż mnie zabolało jak to przeczytałam ale tak jak piszesz farby Palette mają ładne blondy w ofercie i wychodzą chłodno, a nie jak kurczaczek :)

      Usuń
  3. Pamiętam jak szamponem narobiłam sobie kuku na głowie. Tz kolor gołębi wyszedł mi jakbym zanurzyła włosy w płukance srebrnej na długooo. Na szczęście szybko się zmył. U Ciebie efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek skusiłam się i zakupiłam i będę testować zobaczymy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka