Róże, bronzery, rozświetlacze duuużo zdjęć i krótkie recenzje .....

Witajcie

W kosmetyczce kobieta musi mieć róż do policzków prawda? No tak ale przydałby się jeszcze bronzer oraz rozświetlacz aha no i ze dwa czy trzy podkłady do tego tusz o cieniach nie wspomnę :) Nie no nie ma co wymieniać bo pół dnia minie bo kobieta potrzebuje dosyć dużo. No może jednak nie każda nie uogólniajmy.
Przechodząc do tematu, zaprezentuję dzisiaj Wam wszystkie róże, rozświetlacze tu dzież bronzery, które są w moim posiadaniu. 

Uprzedzam trochę tego będzie, więc przygotujcie sobie kawkę czy herbatkę do tej lektury :) :) :)


To lecimy z tym koksem!

Nie będę przynudzała i opisywała jaki to mają skład i takie tam, po prostu zacznę od tych, z których jestem najbardziej zadowolona i oceniać będę punktowo od 0 do 5 w trzech według mnie najważniejszych kategoriach czyli: PIGMENTACJA / TRWAŁOŚĆ / DOSTĘPNOŚĆ

RÓŻE DO POLICZKÓW

DownBoy firmy The Balm

Nie wiem czy dobrze widać ale jest to chłodny odcień dosyć ciemnego brudnego różu lekko wpadającego w fiolet.



PIGMENTACJA - 5
TRWAŁOŚĆ - 5
DOSTĘPNOŚĆ - 2,5

Niestety u mnie w mieście, produkt jest kompletnie nie osiągalny, a szkoda, zostaje nam zakup przez internet.

Sleek Rose Gold nr 926


Typowo różowy ze złotymi drobinkami, bardzo ładnie odświeża nasz makijaż nadając promienny, zdrowy wygląd naszej buźce.


PIGMENTACJA - 5

TRWAŁOŚĆ - 5
DOSTĘPNOŚĆ - 2,5 (internet)

Deborah Cacao nr 12

Jest to połączenie dwóch kolorów różowego z brązowym. Po nałożeniu na kości policzkowe bardziej zauważalny jest pierwszy odcień. Tego produktu używam głównie latem, ponieważ idealnie podkreśla opaloną twarz :) trochę więcej o nim możecie przeczytać w tym poście.


PIGMENTACJA - 5
TRWAŁOŚĆ - 5
DOSTĘPNOŚĆ - 2,5 
(kiedyś dostępny stacjonarnie, teraz internet)

Bouriois Golden Lilac nr 33

Kolorystycznie trochę podobny do Sleeka Golden Rose jednak ten jest bardziej różowy z grubszymi, złotymi, drobinkami przez co po pewnym czasie mamy je praktycznie na wszystkim :)


PIGMENTACJA - 4,5
TRWAŁOŚĆ - 4,5
DOSTĘPNOŚĆ - 5

Loreal Rose Nude nr 125

Tutaj znowu jakby połączone odcienie brązu, różu, nawet z odrobiną fioletu. Produkt posiada srebrne drobinki jednak po aplikacji na policzki wcale ich nie widać.


PIGMENTACJA - 4
TRWAŁOŚĆ - 3,5
DOSTĘPNOŚĆ - 5

2B Blush Mosaique

Połączenie trzech zimnych i jednego ciepłego odcienia. Jest to produkt uniwersalny, zdarzało mi się nakładać go również na powieki jako cień :)


PIGMENTACJA - 4,5
TRWAŁOŚĆ - 3,5
DOSTĘPNOŚĆ - 1
(tylko w drogeriach Di w Belgii)

Astor Berry Brown nr 003

Niby to róż jednak mi się zdarza używać go jako bronzera oraz na powieki. Niestety za ciemny jak dla mnie jako róż.


PIGMENTACJA - 4
TRWAŁOŚĆ - 4
DOSTĘPNOŚĆ - 5

2B Blush Chrome nr 01

Typowo ciepły odcień różu pomieszanego z odrobiną brzoskwiniowego. Jasny, delikatny i do tego matowy.


PIGMENTACJA - 4
TRWAŁOŚĆ - 3,5
DOSTĘPNOŚĆ - 1
 (tylko w drogerii Di w Belgii)

Tyle jeśli chodzi o róże teraz przejdźmy do bronzerów i rozświetlaczy :)

Sleek Contour Kit Light nr 884

Więcej o tym produkcie pisałam tutaj .  Ogólnie to jestem bardzo z niego zadowolona :) Delikatny ale jednocześnie wyrazisty taki w sam raz.


PIGMENTACJA - 5
TRWAŁOŚĆ - 5
DOSTĘPNOŚĆ - 2,5 (internet)

The Balm Betty-Lou Manizer

Można by go było określić jednym słowem, a mianowicie Piękny :) Jest to moim zdaniem połączenie bronzera z rozświetlaczem, posiada mnóstwo drobniutko zmielonych złotych drobinek. Produkt wszechstronny, ponieważ możemy go stosować na dekolt czy ramiona podkreśli wówczas naszą opaleniznę (jeśli taką posiadamy) sprawdza się również jako cień.


PIGMENTACJA - 5
TRWAŁOŚĆ - 5
DOSTĘPNOŚĆ - 2,5 
(poza granicami naszego kraju, bądź przez internet) Chociaż doszły mnie słuchy, że w co większych miastach gdzie nie gdzie można już spotkać szafę z kosmetykami The Balm.

Sleek Bronze Block Light nr 100

 Fajne zestawienie, które pozwala nam ładnie wykonturować twarz. Kolory zostały tak dobrane aby ułatwić nam pracę :) Jeśli nie wyjdzie nam z najciemniejszym odcieniem możemy sobie działać tymi jaśniejszymi. Moim zdaniem takie połączenie to super produkt dla osób, które dopiero zaczynają zgłębiać tajniki makijażu :) Czyli takich jak Ja.


PIGMENTACJA - 5
TRWAŁOŚĆ - 4,5
DOSTĘPNOŚĆ - 2,5 (internet)


Rozświetlacz Revolution Peach Lights

 Ten produkt miałam już przyjemność opisywać na blogu (klik), bardzo dobry i niedrogi rozświetlacz. Czasami używam go jako cienia, szczególnie w kącikach oczu.


PIGMENTACJA - 5
TRWAŁOŚĆ - 4,5
DOSTĘPNOŚĆ - 3 
(głównie przez internet)

Astor Brunette nr 002

 Łatwo z nim przesadzić, ponieważ nie dość, że jest stosunkowo ciemny to jeszcze miękki, przez co nabieramy go dużo na pędzel. Dlatego ostrożnie z tym delikwentem.


PIGMENTACJA - 4
TRWAŁOŚĆ - 3,5
DOSTĘPNOŚĆ - 5

Hema Bronzing Powder nr 12

Stosuję go dosyć rzadko, ponieważ posiada w sobie dosyć duże drobinki brokatu, przez co wydaje mi się ciężki. Fajny na lato do podkreślenia opalenizny np na dekolcie, plecach czy nawet nogach :)


PIGMENTACJA - 3
TRWAŁOŚĆ - 3
DOSTĘPNOŚĆ - 1
(poza granicami naszego kraju, tylko w sieci sklepów HEMA)

Oriflame seria Giordani Gold

Standardowe rozświetkające kuleczki, nadają piękną złotą poświatę, więcej o tych słodkich kuleczkach możecie przeczytać w tym poście z 2013 roku :)
Widzicie jak długo już go mam.


PIGMENTACJA - 3,5
TRWAŁOŚĆ - 3,5
DOSTĘPNOŚĆ - 4,5 
(u konsultantki, a jest ich sporo)

Park Avenue Terra nr 02

Ogólnie jest to zwykły puder prasowany, jednak niestety kupiłam za ciemny i stosuję go jako bronzer :) Fajny do makijażu na co dzień, delikatnego, który musimy wykonać mając np. 5 min :)


PIGMENTACJA - 2,5
TRWAŁOŚĆ - 3
DOSTĘPNOŚĆ - 1
(tylko w drogeriach Di w Belgii)

Oriflame Golden Tuch 

Jedyny jaki posiadam, rozświetlacz w formie sztyftu. Przed jego zakupem w katalogu przeczytałam, iż jest to produkt wielofunkcyjny, który może nam posłużyć nawet jako pomadka.
Wypróbowałam go i jako cień, pomadkę,oraz rozświetlacz na policzki. Zdecydowanie najgorzej wypadł na powiekach, ponieważ zbierał się w załamaniu oka co wyglądało bardzo nieestetycznie. Najlepiej jednak sprawował się na policzkach i do tego jest przeze mnie używany.


PIGMENTACJA - 2,5
TRWAŁOŚĆ - 2
DOSTĘPNOŚĆ - 4,5
(u konsultantki)

THE END



Mam nadzieję, że troszeczkę przybliżyłam Wam dane produkty, jeśli jednak chcecie coś więcej wiedzieć odnośnie jakiegokolwiek różu, bronzera czy rozświetlacza piszcie śmiało.

Pozdrawiam
Iza

6 komentarzy :

  1. U mnie The Balm jest w galerii w Douglasie- uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie, u mnie niestety najbliższy Douglas jest ok 70 km od mojego miasta, a szkoda.

      Usuń
  2. The balm, blush chome, sleek bronze block lihgt oraz astor brunette mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Giordani Gold i w sumie fajne, ale rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post ! DownBoy ma świetne opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym wszystkie wypróbować!! :)


    www.xkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka