Mega nawilżająca maska do włosów CHI.

Witajcie

Maska, którą Wam pokażę jest krótko mówiąc rewelacyjna, dzięki czemu obejmuje prowadzenie na mojej liście produktów do pielęgnacji włosów,
 Przywędrowała do mnie bezpośrednio z USA :) dzięki mojej znajomej Marcie S.
Marta jest posiadaczką pięknych, długich i bardzo lśniących włosów, gdy zapytałam co Ona z nimi robi, że wyglądają tak ładnie, odpowiedziała, iż miedzy innymi używa pewnej maski, która daje właśnie niesamowite efekty. Bez zastanowienia zaproponowała, że mi ją kupi i prześle. 
Takim oto sposobem w moim domu pojawiła się:

CHI Nourish Intense 





Jest to maska nawilżająca, o pojemności 473 ml. Przeznaczona głównie do włosów szorstkich, suchych i uszkodzonych. Jest to produkt głęboko nawilżający. Dostarcza włosom niezbędne składniki do ich rekonstrukcji i regeneracji, dzięki temu są one zdrowe, jedwabiste oraz miękkie, ze wspaniałym połyskiem. Do tego wszystkiego Maska ma przepiękny zapach, który utrzymuje się na włosach naprawdę długo.
Pojemnik posiada również fajny gadżet, jakim jest pompka :)
Dodam też, iż produkt jest dosyć gęsty i niesamowicie wydajny.


Jestem bardzo zadowolona, ponieważ moje włosy są niesamowicie nawilżone, wyglądają zdrowiej, są mięciutkie i sypkie. Nie puszą się, są gładkie oraz lśniące. Nawet zauważyłam poprawę kondycji moich końcówek, które na wysokości ok trzech cm nadawały się tylko do ścięcia :( 

Zobaczcie zdjęcia, po zrobieniu pierwszego aż sprawdziłam czy nie włączył mi się przypadkiem flash :) ale nie !!!. Są to realne fotki robione po prostu przy oknie w ciągu dnia :)




Maski używam dwa razy w tygodniu (włosy myję 4 razy w tyg.) czyli co drugie mycie, wydaje mi się, iż w zupełności to wystarczy bo ważne w pielęgnacji jest również to aby nie przesadzić.

SKŁAD:
AQUA, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ALCOHOL, GLICERYL STEARATE, CATRIMONIUM CHLORIDE, BEHETRIMONIUM CHLORIDE, GLYCERIN, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, AMODIMENTHICONE, TRIDECETH 8, POLYQUATERNIUM-37, PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE, PPG-1, TRIDECETH-6, HYDROLIZED WHEAD PROTEIN PG- PROPYL SILANETRIOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PANTHENOL, PHENOXYETHANOL, METHYLISOTHIAZOLINE, HYDROLYZED SILK, GUAR HYDROXPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL BENZOATE, AMYL CINNAMAL

Zatem, jeśli macie włosy w kiepskiej kondycji, czyli są suche i pozbawione blasku śmiało możecie sięgnąć po  CHI Nourish Intense.


Pozdrawiam
Iza








10 komentarzy :

  1. Pierwszy raz widzę maskę z takim dozownikiem ;o Chciałabym ją wypróbować, na jedwab CHI też poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, będę musiała niedługo wypróbować :) Widać, że Twoje włosy są bardzo gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o tej masce :)
    chętnie wypróbuję :D
    masz śliczne włosy:*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku,marzy mi się wypróbowanie jej. Wszystko co jest mega nawilżające jest idealne dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja fryzjerka mi polecała, fajnie, że jest pompka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ma sklad ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie zapomniałam napisać już uzupełniam notkę ;)

      Usuń
  7. w takim razie muszę ją wypróbować:)

    ________________________________________
    Fashion OOTD! NEW styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno po nią sięgnę aby przetestować <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam maskę CHI w sklepie internetowym BOSCO DESIGN mają tam naprawdę fajne ceny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka