Czy istnieje podkład idealnie matujący przez cały dzień? Oto i on - Dream Wonder Nude

Witajcie

Wiem, że mogę przynudzać bo znowu będę opisywała podkład, ale nie sposób przejść obok niego obojętnie. Doskonale matujący, kolor, który idealnie stapia się z odcieniem naszej cery i wiele innych dobroci kryje w sobie właśnie on:

Maybelline Dream Wonder NUDE

Jest to podkład w płynie o pudrowym wykończeniu. Idealnie stapia się z odcieniem naszej cery  pozostawiając ją matową przez calutki dzień. Bardzo lekki, w ogóle niewyczuwalny na twarzy. Nie zatyka porów.  Jeśli chodzi o krycie to moim zdaniem jest średnie.

W ofercie mamy 12 odcieni z których ja wybrałam nr 40, na stronie producenta miał nazwę NUDE, a jak mój mąż był w sklepie i kazałam mu szukać takiej nazwy to oznajmił, że nie ma czegoś takiego :)

Koniec końców kazałam kupić po prostu podkład z numerem 40 i jak już do mnie dotarł to zobaczyłam, iż jego nazywa to FAWN CANNELLE wydaje mi się, że na rynek francuski zostały wypuszczone podkłady pod innymi nazwami (kolorów) Wynika z tego, że nie ma co sugerować się nazwami, a jedynie numerami podkładów.

Produkt jest zamknięty w szklanej buteleczce z dosyć dziwnym aplikatorem :)



Konsystencję ma bardzo wodnistą jednak treściwą, ponieważ na pokrycie twarzy wystarczy niewielka ilość. W brew pozorom jest bardzo wydajny, jak widać na poniższym zdjęciu, na rękę zaaplikowałam malutką kropelkę, po czym delikatnie roztarłam i starczyło mi aby jeszcze obok rozsmarować i pokazać jak stapia się ze skórą :) 
 Ma on również niestandardową pojemność jak na podkład bo 20 ml (przeważnie jest 30 ml)


Tak jak wspomniałam w tytule jest to podkład idealnie matujący i co ważne nie wysusza. Doskonały  do dziennego makijażu.
Wiecie co jest jeszcze fajne?

Twarz po aplikacji produktu jest w dotyku tak delikatna i milusia jak pupcia niemowlaka :) :) :)
Może porównanie dziwne ale ..... tak jest :)



Jeśli macie jakieś pytania to piszcie :) bo może coś pominęłam, a chcecie wiedzieć :)

Pozdrawiam
Iza


10 komentarzy :

  1. Aplikator bynajmniej mnie zaskoczył. A efekt całkiem niezły daje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten podkład na chwilę obecną nie kusi zbytnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe bo ja jeszcze na taki nie trafiłam:) musze ywpróbowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała, gdzie można go dostać:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę chyba jeszcze w Polsce nie jest dostępny :( Mi ten podkład kupił mąż w Belgii i tam on też dopiero co został wprowadzony. Trzeba poczekać może niedługo będzie i u nas :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się na mojej bardzo tłustej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny :0 lubię jak buzia jest jak pupcia niemowlaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ja dzis doszalam probke... Ciekawa jestem strasznie
    ..jest to praktycznie pigmentowana woda! A jak nakladalas?? Daj znac na www.redbarmaid.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej
      Podkład jest dosyć rzadki ale u mnie nie aż tak. Nakładałam go pędzlem, gąbeczką jednak najlepiej i najdokładniej było zrobić to po prostu ręką :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka