Olej z pestek arbuza najlepszy do ....

Witajcie

Uwielbiam oleje, jedne mniej drugie bardziej ale odkąd dowiedziałam się o ich wspaniałych właściwościach śmiało mogę stwierdzić, że przepadłam. :)

Bohaterem dzisiejszego posta będzie olej z pestek arbuza.
Czy jest godny uwagi?
 Jeśli jesteście ciekawi - Zapraszam do lektury :)



Każdy z nas wie jak wygląda arbuz i jak smakuje - pychotka :) Kiedy po raz pierwszy przeczytałam o oleju z jego pestek stwierdziłam, że muszę go mieć, ponieważ zawiera ok 80% NNKT w tym kwas omega 3, 6, 9. Kryją się w nim również aktywne biologiczne substancje takie jak karoten (prowitamina A), witamina E oraz witaminy z grupy B, C, PP (nicyna). Dzięki tym dobrociom olejek może być stosowany do każdego rodzaju cery.


Osobiście używałam go solo nie mieszałam z kremami czy maskami, ale jeśli ktoś preferuje taki sposób aplikacji olejku to jak najbardziej można.

Wsmarowywałam go w twarz oraz okolicę oczu głównie na noc - jako ciekawostkę dodam, że po nałożeniu oraz delikatnym wklepaniu olej całkowicie znikał ze skóry tzn wchłaniał się nie pozostawiając tłustego filmu, takie miłe zaskoczenie :)
Od czasu do czasu dodawałam go również do kąpieli i zauważyłam, iż skóra zrobiła się bardziej miękka oraz jędrna do tego super nawilżona, nie było już potrzeby nakładania balsamu do ciała, czego swoją drogą nie cierpię, więc była to dla mnie duża wygoda :)




Produkt ten stanowi doskonałą bazę dla olejków eterycznych,  jeśli chodzi o mnie to lubię od czasu do czasu dodać do niego dwie trzy krople olejku grejpfrutowego i ładnie uśmiechnąć się do męża aby pomasował mi plecki :)  

Wiem również, że olej z pestek arbuza dobrze sprawuje się jeśli chodzi o pielęgnację włosów jednak ja włosów nim nie olejowałam dlatego się nie wypowiem w tej kwestii.

Aha jeszcze zapach nie jest za ciekawy jednak nie drażni i szybko się ulatnia, także ok.

Jeśli chcecie mieć fajny olej, który szybko się wchłonie jednocześnie nawilży i uelastyczni skórę polecam z czystym sumieniem.

Polecam
Iza


19 komentarzy :

  1. Słyszałam już o nim wiele pozytywnych opinii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie ja również należę do grona zadowolonych :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa, bardzo lubię jeść pestki z arbuza ale nie wiedziałam, że i z nich robi się olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam arbuza jak jest sezon to wcinamy go z synkiem w ilościach hurtowych :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze o nim nie slyszalam ale tez lubie oleje moze jak spotkam to kupie ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat olej tej firmy jest łatwo dostępny i jeszcze nie jest tak drogi jak co niektóre.

      Usuń
  4. albo mi się wydaje, albo coraz więcej różnych olejków się pojawia :) ja tam jednak ich nie lubię, bo moja cera potem się świeci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coraz więcej jest olejków na rynku :) Jeśli chodzi o świecenie to faktycznie po aplikacji większości olei skóra się świeci jednak po tym o dziwo nie aż byłam w szoku.

      Usuń
  5. Arbuza uwielbiam, ale olejku z pestek jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam arbuza, a te olejki nawet występują w niektórych aptekach.

      Usuń
  6. Ja z chęcią bym go wypróbowała do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do włosów używam w tej chwili innych i nie chcę narazie przesadzić i za bardzo mieszać. Ale słyszałam, że sprawuje się całkiem nieźle :)

      Usuń
    2. A jakich olejków Pani używa do włosów

      Usuń
    3. Obecnie używam oleju arganowego jak narazie jest najlepszy :)

      Usuń
  7. Z chęcią go wypróbuję ponieważ nie znoszę olejków, które wchłaniają się godzinami, a ten jest szybki. Wypróbuję go też do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, co prawda olej z pestek arbuza zakupiłam dopiero 2 tyg. temu i również używam go solo to już po kilku dniach zauważyłam zmiany na mojej skórze:) Dzięki Twojemu wpisowi tak naprawdę przekonałam się do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się sprawdza i cieszę się, iż mój wpis okazał się przydatny :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka