W roli głównej # Ultra Mattes V2 Darks # Makijaż.

Witajcie

Siedzę, oglądam i się uczę jak ładnie pomalować sobie me opadające powieki :) Oczywiście wychodzi mi to czasami lepiej, a czasami lepiej nie mówić :) Dzisiaj zaprezentuję Wam makijaż gdzie głównymi kolorami są zieleń oraz brąz, nawet nie sądziłam, iż w kolorze zielonym moje oko będzie się prezentować tak dobrze, a tu proszę.

Wykonuje się go dosyć szybko i łatwo jednak aby ładnie połączyć, rozetrzeć kolory potrzebna była chwilka, ponieważ wolałam aplikować cienie ostrożnie i po prostu dokładać w mniejszych ilościach.

Tak prezentuje się paletka, której użyłam. 


Nr oznaczyłam cienie, nakładane na powiekę, a robiłam to wedle poniższego schematu.
Wybaczcie mi te rzęsy na rysunku :)


Pod nr kryją się:
1 (powieka ruchoma) - zielony cień o nazwie FERAN
2 (załamanie powieki) - brąz PAPER BAG
3 (delikatnie nad załamaniem) - MAPLE
4 (wewnętrzny kącik oka oraz pod łukiem brwiowym) - PILLOW TALK
5 ( zewnętrzny kącik oka) - NOIR







Oto pełna lista kosmetyków jakich użyłam :

Twarz:

Podkład - Maybelline FIT ME nr 120
Korektor - KOBO modeling illuminator nr 101
Puder sypki - Celia Woman nr 12 beżowy
Bronzer - Sleek contour kit nr 884 light
Róż - Beborah nr 12 Cacao

Oczy:

Baza pod cienie - Avon light beige
Cienie - Sleek Ultra Mattes V2 Darks 
Eyeliner - Bourjois liner 16H Pinecau
Tusz - Bourjois Volume 1 seconde Ultra Black

Usta - Pomadka NYX nr 588 o nazwie Orange Soda

Postanowiłam też cyknąć zdjęcie wieczorem i pokazać Wam jak prezentuje się pomalowane oko po ok 12 godzinach.


I co sądzicie? Podoba się Wam? Czy wręcz przeciwnie? Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie, z chęcią wysłucham :) :) :) 



Pozdrawiam 
Iza



5 komentarzy :

  1. Ja raczej jakiś jaśniejszych cieni używam, takie kolorki mi trochę nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Lubię takie zielenie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie! :) lubię takie makijaże

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! Powieki załamanej praktycznie nie widać, ale sporo roboty przy nakładaniu cieni pewnie. Kolorystyka cieni też super.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ten zielony, a z brązowym daje jeszcze lepszy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka