Wiosnę czuję... jak nic .... :)

Witajcie

Dzisiaj króciutko i tak spontanicznie bez przygotowywania :) Dobry humor dziś mam no bo jak dla mnie wiosna już za pięć dni, a i pani doktor z komisji lekarskiej jakaś miła dla mnie była - decyzję wydała jak należy - choć nikomu nie życzę kiedykolwiek mieć do czynienia z w/w komisją :)

Tak więc jak do domu wróciłam, wzięłam się zebrałam w sobie i pomalowałam paznokcie do tego jeszcze je trochę przyozdobiłam, (no jak kropki to forma ozdoby he he he) ale nie ważne, walnęłam sobie czarne kropki i tyle :)

W roli głównej lakier Golden Rose Color Expert nr 22


O lakierach tej firmy już pisałam tutaj do kolekcji dokupiłam ostatnio jeszcze dwa kolory :)







 Mówiłam, że krótko to już koniec na dzisiaj :)
I jak Wam się podoba moje ,,arcydzieło,, he he  ? 



Pozdrawiam
Iza





9 komentarzy :

  1. Zginęły mi trzy komentarze nie wiem co się stało - wzięłam ,,opublikuj,, a ich nigdzie nie ma ...........

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny koralowy kolorek :) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję niby zwykłe kropki a mają swój urok prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kropki to też ozdoby. Moja przyjaciółka by się w nich zakochała - bo kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, śliczne paznokcie ^^. Ja, kiedyś próbowałam zrobić jakiś wzór, ale nie wyszło za dobrze XD

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie - a akurat szukam ciekawych lakierów z GR bo mam kupon znożkowy do 15 marca i na ten na pewno sie skuszę jak będzie dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, one kosztują niecałe pięć zł za szt więc niewiele, a jak masz jeszcze kupon zniżkowy to nie ma co się zastanawiać :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka