Wzięłam się ja za malowanie :)

Witajcie

Na wstępie napiszę, że makijaż, który dzisiaj zaprezentuję był wykonany w ok 15 min i w żaden sposób nie można go nazwać perfekcyjnym ot tak się po prostu pomalowałam, a że moim zdaniem wyszedł w miarę dobrze to chciałam Wam go pokazać :)


Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Na samym końcu podam również listę kosmetyków jakich użyłam podczas tworzenia tego ,,dzieła sztuki,, he he he











Zauważyłam, że na niektórych zdjęciach wygląda jakbym miała wąsy he he he ale spokojnie nie posiadam i nie zamierzam ich mieć, po prostu widocznie tak padało w danym momencie światło, a że słonko pięknie świeciło to i delikatnego ,,wąsa,, uchwyciło :)

Do mojego makijażu użyłam:


To lecimy po kolei....

Twarz 
* podkład Revlon Colorstay nr 180 sand beige do skóry suchej/normalnej klik
* konturowanie Sleek Face Contour Kid nr 884 light klik
*rozświetlenie w/w Sleek oraz The Balm Betty-Lou Manizer klik
* róż Sleek nr 926 Rose Gold klik

Oczęta
* baza pod cienie HEMA - dla ciekawskich - (www.hema.nl) klik
* cienie Sleek nr 658 - Oh So Special (już niedługo na blogu pojawi się pełna recenzja tej palety)
* tusz Bourjois Volume 1 seconde Ultra Black klik
* linia wodna - kredka Pierre Rene Eye Matic nr 4 klik

Usta
* pomadka Oriflame Total Nude klik

I to wszystko



Jak Wam się podoba? Może być:)
Dzisiaj postaram się zrobić makijaż oka w innym kolorze, zobaczymy co z tego wyjdzie, jak to się mówi ,,praktyka czyni mistrza,, :)


Pozdrawiam
Iza

20 komentarzy :

  1. świetnie - bardzo mi się podoba taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, teraz planuję pomalować się bardziej wyrazistymi kolorami ciekawe jak mi to wyjdzie :)

      Usuń
  2. Sliczny makijaz :) Ale piekny masz kolor wlosow :) Co to za farba ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli chodzi o włosy to jakoś we wrześniu malowałam je po całości farbą fryzjerską Milaton 3D pomieszałam kolory nr 102 i 10.2 są to perłowe odcienie. Jakoś półtora miesiąca temu machnęłam sobie tylko odrost szamponem koloryzującym Pallete nr 315 perłowy blond i na pięć min przed zmyciem zmalaksowałam i to wszystko :) Kolor potrzebuje już odświeżenia, ale jeszcze poczekam trochę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż raz mi wyszedł chyba miałam dobry dzień :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Syper, bardzo się cieszę jak tak i trochę zaczynam wierzyć we własne możliwości ;)

      Usuń
  5. Lubię takie kolorki na powiekach :) Bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o dziwo jakoś mi wyszło hi hi hi

      Usuń
  6. Ślicznie oczęta zrobiłaś:-) Podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować ;) Już w kolejce czekają kolejne trzy propozycje :)

      Usuń
  7. Mamy podobnie osadzone oczy. Ja lubię brązy i zielenie, dziwnie się czuje w mocniejszych kolorach, u Ciebie wygląda do ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi znowu zielenie nie pasują no może oliwkowy to jeszcze, jeszcze :)

      Usuń
  8. Jak na 15 min to naprawdę fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i słyszeć takie słowa od specjalistki jest niezmiernie miło :)

      Usuń
  9. nie noszę mocnego makijażu ale uwielbiam podziwiać takie cuda u innych, super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie choć ja tak mocno na co dzień sie nie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że Ci się podoba. Ja na co dzień też tak się nie maluję bo trochę za mocno :) To tak na potrzeby bloga hi hi

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka