Chupa Chups - pomadka ochronna ....

Witajcie

Któż by nie chciał mieć pięknych zadbanych ust? W moim przypadku jak nie są popękane to już jest sukces i więcej mi nie trzeba :) Za pomadkami bezbarwnymi/ ochronnymi nie przepadam jednak jak trzeba to trzeba. W śród tylu dostępnych i przetestowanych przeze mnie produktów na pierwszym miejscu jest oczywiście EOS, o którym pisałam wcześniej. Dzisiaj chcę zaprezentować Wam pomadkę ochronną, która w mojej klasyfikacji stanęła na podium ze srebrnym medalem :)

A oto Lip Smacker Chupa Chups.




Tak, tak to pomadka ochronna z tej samej firmy, która robi lizaki :)

Bądź co bądź działa jak magnez na mojego synka i z ogromną chęcią smaruje nią usta :) Czyli producent trafił w dziesiątkę.

Pomadka jest dostępna w kilku smakach przyznam szczerze, że nawet nie wiem w ilu. Ja swoją kupiłam przypadkiem stojąc przy kasie (w Biedronce), wzięłam pierwszą lepszą jednak widziałam w pudełeczku kilka kolorów sugerujących inne rodzaje.

Przyznam, iż nie spodziewałam się po niej cudów, jednak o dziwo jest super. Fajnie nawilża usta i pozostaje na nich dosyć długo, jeśli jej wcześniej nie zjemy, ponieważ zapach i smak jest ku temu sprzyjający :) Centralnie jak lizaki.

Wersja, w którą ja się zaopatrzyłam jest o smaku arbuzowym, posiada czerwony kolor, wydaje mi się, iż pomadka delikatnie barwi usta jednak mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie.


Koszt takiego cacka to 7,99 zł albo 8,99 zł już nie pamiętam dokładnie.


Pokazałabym skład pomadki jednak synek dobierając się do niej porwał całe opakowanie i w żaden sposób nie mogłam odczytać etykiety. Jeśli kupię kolejną sztukę to uzupełnię wpis.

Jeśli lubicie takie mocno smakowe pomadki to śmiało możecie się zaopatrzyć w Chupa Chups tym bardziej, że spełnia swoje zadanie ochronne i nawilżające.

Pozdrawiam
Iza

3 komentarze :

  1. Ja mam Fante :D Ale nie mogę jej coś zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://bunnycookie.com/wp-content/uploads/2014/04/chupa-chups-party-pack.jpg oto pozostałe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak dobry smak pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka